پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:27 - 1399/05/23

آخرین جزئیات سوء قصد به بازپرس جنایی

بازپرس ویژه قتل تهران که پس از سوء‌قصد شبانه تحت عمل جراحی قرار گرفته‌بود، بخشی از جزئیات حادثه را در اختیار تیم جنایی قرار داد.
کارگر آنلاین: ساعت‌۲۰:۳۰ شامگاه دوشنبه بیستم مرداد‌ماه دو مرد موتورسوار پس از سوء‌قصد به قاضی عباس بخشوده، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی پایتخت در خیابان فدائیان اسلام از محل گریختند. پس از حادثه پیکر زخمی بازپرس به بیمارستان منتقل شد و تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی و کارآگاهان پایگاه نهم پلیس‌آگاهی به دستور قاضی کشیک دادسرای شهر ری تحقیقات را آغاز کردند. از بیمارستان خبر رسید که قاضی جنایی بر اثر ضربه وارده به سرش از ناحیه جمجمه به شدت آسیب دیده است که خیلی زود از سوی پزشکان تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از ۵ ساعت به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد که در حال حاضر حال وی مساعد است.
 
قاضی بخشوده با جملاتی بریده به کارآگاهان جنایی گفت: من با فرد یا افرادی مشکل شخصی نداشتم و نمی‌دانم چرا مردان موتور سوار به من حمله کردند. آن شب من کشیک دادسرای مرکز بودم و به همین دلیل از خانه‌ام خارج شدم و به طرف خودروی شخصی‌ام رفتم تا به دادسرا بروم. وقتی به خودروام رسیدم، موتور سیکلتی خیلی سریع به طوری که اصلاً متوجه نشدم از پشت سر به من نزدیک شد و ضربه‌ای به سرم زد که همزمان با احساس درد شدید روی زمین افتادم و برای دقایقی از هوش رفتم و وقتی به هوش آمدم دیدم فرزندم و تعدادی از رهگذران و همسایه‌ها دور من جمع شده‌اند و بعد هم که به بیمارستان منتقل شدم. بر اساس گزارش خبرنگار ما مأموران پلیس تا ظهر روز چهارشنبه ۲۲‌مرداد در حالی که دو روز از حادثه گذشته‌است، هیچ سرنخی از عاملان سوء‌قصد به جان بازپرس جنایی بدست نیاورده‌اند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان حادثه همچنان از سوی کارآگاهان پلیس‌آگاهی تهران ادامه دارد.
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین