پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:34 - 1400/06/15

استفاده از تابوت برای دفن اموات کرونایی ممنوع شد

کارگر آنلاین | سرپرست شهرداری بجنورد از عدم نیاز به استفاده از تابوت برای دفن اموات کرونایی در بجنورد خبر داد.

علی گودرزی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: دفن اموات کرونایی و ضرورت استفاده از تابوت سبب تحمیل هزینه زیادی برای خانواده ها به ویژه خانواده های نیازمند شده بود.

وی افزود: لذا همراه با اعضای شورای اسلامی شهر، مذاکراتی را با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان انجام دادیم که جمع بندی آن که مورد تایید دکتر هاشمی رئیس دانشگاه قرار گرفت، عدم الزام برای استفاده از تابوت و قرار دادن اموات درون آن ها بود.

وی تصریح کرد: در جابجایی اموات به سایر شهرها که تشدید رعایت ضوابط بهداشتی ضروری است، باید از تابوت استفاده کرد، اما در سایر موارد همان پروتکل‌های مورد تأیید در سازمان آرامستان ها و کاور کردن متوفی کافی است.

سرپرست شهرداری بجنورد همچنین از لزوم ارتقای سامانه ۱۳۷ به اورژانس خدماتی شهرداری گفت و تاکید کرد: سامانه ۱۳۷ به منظور ارتباط آسان شهروندان برای پیگیری درخواست‌ها و مطالبات شهروندی، نیازمند ابزار اجرایی و قدرت است.

گودرزی با بیان اینکه نیازمند تغییر و تعریف جدید برای این سامانه هستیم افزود: از مهرماه تلاش می‌کنیم ابزار اجرایی دراختیار این سامانه باشد تا در شرایط اورژانسی حضور و مدیریت صحیح بر مطالبات شهروندی را شاهد بوده و این سامانه نیز ۲۴ ساعته پاسخگو باشد.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین