پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:17 - 1399/05/29

اجرای عدالت ارتباطی با نصب دکل های تلفن همراه روستایی

کارگر آنلاین: عملیات بهره برداری از دو دکل مخابراتی اپراتور ایرانسل با بالاترین تکنولوژی در روستاهای صفرآباد و کوه سفید از توابع بخش مرکزی استان قم آغاز شد.

به گزارش کارگر آنلاین، سید رضا مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان  از آغاز عملیات بهره برداری از دو دکل مخابراتی اپراتور ایرانسل با بالاترین تکنولوژی در روستاهای صفرآباد و کوه سفید از توابع بخش مرکزی خبرداد. و افزود :این پروژه به منظور رفع مشکلات ارتباطی روستاهای مذکور از محل طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد ریال و با پیگیری ها و بررسی های فنی انجام شده در سال گذشته مصوب و عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

موسوی در ادامه بیان کرد: با بهره برداری از این سایت ها پوشش ارتباط همراه روستاهای کوه­ سفید، ملک آباد، صفرآباد و بخشی از شهرک صنعتی محمودآباد تقویت و تکمیل شده  و علاوه برآن باعث افزایش پوشش ارتباط همراه جاده ­های فرج ­آباد به کوه سفید، کاج به کوه سفید،کوه­ سفید به مظفرآباد، صفرآباد به عسگرآباد و صفرآباد به سمت کوه جمازلی ونیز اجرای عدالت ارتباطی در این روستاها که از اهداف وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در دولت تدبیر وامید است  خواهد بود.

 

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین