پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:40 - 1399/06/02

کاهش سهم دولت در اجرای طرح‌های آبیاری نوین با افزایش نرخ ارز

کارگر آنلاین: ساداتی نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: باتوجه به نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت‌ها ارزش سهم ۸۵ درصدی دولت در زمینه آبیاری تحت فشار به ۵۰درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش کارگر آنلاین، سیدجواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار، گفت: در زمینه اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار مقرر شده است که ۸۵ درصد از هزینه‌ها را دولت و ۱۵ درصد را کشاورزان پرداخت کنند.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه باتوجه به نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت‌ها ارزش سهم ۸۵ درصدی دولت در زمینه آبیاری تحت فشار در خوشبینانه‌ترین حالت به ۵۰درصد کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: با وجود کاهش ارزش سهم ۸۵ درصدی دولت، کشاورزان توان اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار را ندارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ باید اعتبارات لازم به منظور اجرای طرح‌های آبیاری‌ نوین به صورت ویژه در نظر گرفته شود، عنوان کرد: باید بتوانیم با توجه به نوسانات قیمتی موجود، اعتبارات لازم به منظور تخصیص سهم ۸۵درصدی دولت در زمینه طرح‌های آبیاری نوین را مدنظر قرار دهیم.

 

منبع: بازار

منبع: تحلیل بازار
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین