پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:17 - 1400/06/23

حذف همه انواع کربوهیدرات ممنوع!

کارگر آنلاین/در یک رژیم غذایی خوب باید مصرف کربوهیدرات بدون مواد مغذی را کاهش داد

وقتی بحث از لاغری و کاهش وزن می‌شود همه خانم‌ها سراغ گرفتن انواع رژیم‌های سخت و عجیب و غریب می‌روند؛ از رژیم کانادایی، شیر و کتو بگیرید تا رژیم‌های حذف و کاهش کربوهیدرات اما آیا واقعا گرفتن این‌گونه رژیم‌ها برای سلامتی مضر نیست . در ادامه به بررسی رژیم کربوهیدرات برای خانم‌ها می‌پردازیم.کربوهیدرات برای بدن مثل سوخت عمل می‌کند، به این معنی که شما برای تامین انرژی  کارهای روزانه نیاز به خوردن کربوهیدرات دارید. برخی مردم محدود کردن کربوهیدرات را به خوبی انجام نمی دهند به خصوص خانم ها یا کسانی که از مشکل تیروئید یا غده آدرنال رنج می برند. درست مانند چربی ها همه کربوهیدرات ها با هم برابر نیستند. با دنبال کردن یک برنامه غذایی سالم می توانید جلوی مصرف بیش از حد کربوهیدرات های فراوری شده و بدون مواد مغذی را بگیرید. با مبنا قرار دادن این مورد می توانید مصرف کربوهیدرات خود را بر اساس نحوه واکنش های بدن تان تنظیم کنید.

رژیم کم کربوهیدرات
 برای آن‌هایی که هدفشان  لاغری است کاهش درصد مصرف کربوهیدرات می تواند مزایای بسیاری داشته باشد. پژوهش ها نشان دادند
 رژیم های کم کربوهیدرات خلق و خو، انرژی و خواب را بهبود می بخشند. همچنین این نوع رژیم نسبت به رژیم های کم چرب با کربوهیدرات بالا کاهش وزن بیشتری را به همراه دارد. دلیل کاهش وزن بیشتر در رژیم‌های کم کربوهیدرات کاهش طبیعی مصرف کالری به دلیل احساس سیری است اما پیشنهاد می‌شود کربوهیدرات را به‌طور کامل قطع نکنید.
  آن‌چه خانم های ورزشکار باید بدانند
 ورزش با شدت کم، مانند پیاده روی به انرژی کمتری نیاز دارد ،پس کسانی که رژیم  بدون کربوهیدرات  دارند هم می توانند این نوع ورزش را  انجام دهند اما  ورزش های با شدت بالا مانند دوچرخه سواری و تمرینات فشرده و سنگین نیاز به انرژی بالایی دارند و  انجام آن بدون مصرف کربوهیدرات بسیار دشوار است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین