پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:44 - 1400/07/02

نگهبان جشن عروسی دزد از آب در آمد

کارگرآنلاین|زوج ورزشکار با چک کردن دوربین های مداربسته محل برگزاری عروسی خود دزد کارت های هدیه عروسی خود را شناسایی کردند.

 یک زوج ورزشکار استرالیایی در حالی بهترین شب زندگی شان را جشن می‌گرفتند که نمی‌دانستند نگهبان محل برپایی جشن عروسی در حال سرقت هدایای آن‌ها است. «بک رودریگز» و همسرش «آدریان» مراسم ازدواج خود را در اوایل ماه سپتامبر با حضور دوستان و خانواده شان در بریزبن جشن گرفته بودند.

  • در حالی که این زوج از سرقت هدایای عروسی خود بی خبر بودند چند روز بعد از مراسم عروسی پس از صحبت با یکی از دوستانشان متوجه شدند که برخی از هدایا مفقود شده اند. خانم رودریگز که یک بوکسور حرفه‌ای در لیگ جهانی بوکس است پس از اطلاع از این موضوع به محل برگزاری مراسم عروسی رفت و درخواست کرد تا فیلم‌های ضبط شده بازبینی شود.
  • فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته نشان داد که نگهبانی که مسئول مراقبت از متعلقات مهمانان و هدایا بود در حال سرقت هدایا است. در فیلم دوربین مدار بسته این نگهبان باکس هدایا را باز کرده و چند پاکت را که کارت هدیه در داخل آن‌ها بود برداشته بود. بنا به گفته رودریگز این نگهبان کارت‌های هدیه به ارزش ۱۰۵۰ دلار و همچنین کارت پستال‌های تبریک را به سرقت برده بود.

از آنجایی که این نگهبان توسط شرکت مسئول برپایی جشن عروسی استخدام شده بود به رودریگز گفته شد تا برای پیگیری این موضوع شکایتی را در اداره پلیس مطرح کند. تحقیقات پلیس استرالیا برای شناسایی و دستگیری سارق ادامه دارد.

download

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین