پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:58 - 1400/07/06

بازداشت کلاهبردار میلیاردی در ملایر

حوادث/فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: در همین زمینه و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این کلاهبردار دستگیر و در بررسی به عمل آمده مشخص شد که نامبرده دارای سابقه نیز بوده است.

سرهنگ سلگی فرمانده انتظامی ملایر افزود: گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت مجرمانه ‏فردی کلاهبردار که با استفاده از اعتمادسازی سوژه‌های خود موفق شده بود سرمایه بسیاری از ‏افراد را از طریق فریب و کلاهبرداری به نفع خود تصاحب کند و دارای بدهی چند ده میلیاردی و ‏پرونده‌های مختلف قضایی و حقوقی است، به دست ما رسید. ‏

  • وی تأکید کرد: پیرو این گزارش، ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و دستگیری این فرد کلاهبردار را در دستور کار خود قرار داده و در ۴ روز کار اطلاعاتی دقیق مخفیگاه وی را شناسایی کردند.
  • فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: در همین زمینه و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این کلاهبردار دستگیر و در بررسی به عمل آمده مشخص شد که نامبرده دارای سابقه نیز بوده است.

سلگی با اشاره به اینکه چهار شاکی در این ارتباط شناسایی و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد، افزود: شهروندان همیشه قبل از هر گونه فعالیت اقتصادی با افراد ناشناس، ابتدا از سلامت و صحت کاری طرف اقتصادی مقابل خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین