پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:00 - 1400/07/07

راننده ۲۰۶ بر اثر برخورد با تریلی به کام مرگ فرو رفت

کارگر آنلاین | رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت در کیلومتر ۳ جاده رشت - قزوین خبر داد.

 سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگویی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در کیلومتر ۳ جاده رشت - قزوین، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

  • وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ SD به دلیل عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه با یک دستگاه کشنده برخورد کرده گفت: در این سانحه راننده خودرو پژو به علت شدت جراحات وارده در دم جان‌باخت.
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد از تصادفات رانندگی به علت عدم توجه کافی به جلو به وقوع می‌پیوندد اذعان داشت: باید رانندگان در زمان رانندگی توجه کامل به جلو داشته باشند.

 این مقام انتظامی در پایان با تصریح بر اینکه بارها می‌بینیم که برخی فرصت کمشان را می‌خواهند با سرعت غیرمجاز جبران ‌کنند خاطرنشان کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه‌های پلیس می‌‌توانند از بروز اینگونه حوادث ناگوار جلوگیری کنند

 

 

 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین