پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:58 - 1400/07/09

تربیت فرزند صالح جزء باقیات و صالحات است

فرهنگی/امام جمعه کوهبنان گفت: وقف استمرار حیات طیبه است لذا فرزند صالح، تالیف مصحف و قرآن، کاشت درخت و حفر چاه جزء باقیات و صالحات هستند.

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان در خطبه های نماز جمعه  پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: از مصادیق تقوا اطاعت از منویات و فرمایشات گهربار ولایت و رهبری است که سعادت، موفقیت و‌پیشرفت انسان را در بر دارد.

  • اوافزود: در هفته وقف قرار داریم انسان ملک یا پولی را در راه خدا و خیر می‌بخشد تا منفعت آن به عموم برسد وقف در حقیقت نوعی مبارزه با حرص، تکاثر، طمع، فخر فروشی و ثروت اندوزی است.
  • امام جمعه کوهبنان با استناد به کلام نورانی مولای متقیان بیان داشت: وقف استمرار حیات طیبه است لذا فرزند صالح، تالیف مصحف و قرآن، کاشت درخت، حفر چاه، صدقه جاریه و... جزء باقیات و صالحات هستند که حتی بعد از مرگ برای انسان خیر در بر دارند.

اوافزود: مقام معظم رهبری در پیامشان به مناسبت ارتحال عالم ربانی آیت الله حسن زاده آملی ، ایشان را که عالم ربانی و سالک توحیدی خطاب کردند شخصیتی که در فقه، اصول، فلسفه، عرفان، ریاضی، نجوم، ادبیات و... دارای فن بودند.

حجت الاسلام جعفری افزود: روز جهانی ناشنوایان، روز سالمند، روز وقف، ایام شهادت نبی مکرم اسلام (ص) و فرزندان برومندش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) از دیگر مناسبت‌های در پیش هستند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: روز نیروی انتظامی، روز روستا و عشایر، روز دامپزشکی، روز همبستگی با کودکان فلسطین از دیگر مناسبت‌های هفته آتی هستند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: جا دارد اخلاق نبی مکرم اسلام (ص)، حلم امام حسن مجتبی (ع) و سبک زندگی امام رضا (ع) را همواره در زندگی مورد توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
بله باقی گذاشتن فرزندصالح عین باقیات صالحات است ولی بفرمائید که چنددرصد فرزندان مسئولین کشورما جزواین قشرهستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین