پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:36 - 1400/07/14

مرگ هولناک یک نفر در دریاچه سد استقلال میناب

حوادث/فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: روز گذشته دو نفر برای شنا و ماهی‌گیری وارد دریاچه سد استقلال میناب شدند که یک نفر از آن‌ها غرق شد.

مجید سلحشور با ذکر این نکته که روز گذشته دو نفر برای شنا و ماهی‌گیری وارد دریاچه سد استقلال میناب شدند که یک نفر از آن‌ها غرق شد، اظهار کرد: روز گذشته ساعت ۱۶ تماسی مبنی بر غرق شدگی فردی در دریاچه سد استقلال میناب با مرکز ۱۱۰ برقرار شهرستان میناب برقرار شد.

  • وی با ذکر این نکته که در این تماس فردی مدعی غرق شدن دوستی در دریاچه سد استقلال میناب است، ادامه داد: نیروی انتظامی بلافاصله وارد محل شد و اطلاعات اولیه را از وی اخذ کرد.
  • معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه به سرعت هماهنگی‌های لازم با نیروهای آتش‌نشانی و امدادی انجام شد، ابراز داشت: ساعت ۱۸ نیروهای امدادی و ناخدای قایق با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان برای جست و جوی جسد وارد دریاچه سد شدند که پس از ۲ ساعت جست و جو، جسد فرد غرق شده از دریاچه سد خارج شد.

سلحشور نیت این ۲ نفر را شنا کردن و ماهیگیری بیان کرد و گفت: این افراد از روستای «ده‌گل‌کن» شهرستان رودان با موتورسیکلت با هدف ماهیگیری و شناکردن به سمت دریاچه سد استقلال میناب حرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه این افراد وارد دریاچه سد می‌شوند، یکی از آن‌ها گرفتار جریان آبی دریاچه می‌شود. فرد همراه وی نیز پس از بررسی‌های بی نتیجه با پلیس ۱۱۰ تمام می‌گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به ممنوعیت شنا در دریاچه سدها، ابراز داشت: دریاچه سدها شرایط ویژه‌ای دارند و افراد ماهر در حوزه شنا نیز در این دریاچه‌ها دچار سانحه می‌شوند.

سلحشور در پایان گفت: از تمام مردم شریف شهرستان میناب و دیگر شهرستان‌ها خواهشمندم که از شنا کردن و ماهیگیری در دریاچه سدها خودداری کنند. چراکه باعث بروز اتفاقات جبران ناپذیری خواهد شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین