پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:04 - 1400/07/15

سردار شهید همدانی بن‌بست‌شکن بود

کارگر آنلاین | جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در استان همدان گفت: شهید همدانی بن‌بست‌شکن بود و هرجا بن‌بستی بود آن را با تدبیر رفع می‌کرد.

سردار مهدی فرجی در مراسم سالگرد شهادت شهید همدانی بیان کرد: از زمانی که شهید همدانی از بین ما رفته، هیچگاه احساس نکرده‌ایم که نزد ما نیست و همواره و در همه کار‌ها او را همراه خود دیده‌ایم.

او با بیان اینکه وقتی خبر شهادت این مرد بزرگ را به من دادند باورش برایم سخت بود و نمی‌دانستم چه کنم گفت: در همدان تا ۴۰ روز برای این شهید عزیز در شهر‌ها و روستا‌ها مراسم برگزار شد.

  • جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در استان همدان با اشاره به اینکه در چند استان نیز برای شهید همدانی مراسم برگزار شد تا از این اسوه ملی تقدیر شود گفت: امروز هم اگر محدودیت‌های کرونایی نبود باز هم مردم به عشق شهید همدانی پرشور می‌آمدند.
  • او تواضع را یکی از ویژگی‌های بارز شهید همدانی عنوان کرد و افزود: شهید همدانی در زمان آزادسازی خرمشهر با وجود مجروحیت بالا در کنار رزمنده‌ها و فاتحان خرمشهر ماند.

فرجی با بیان اینکه ایشان همواره به مانند یک پدر و برادر راهنمای ما بودند گفت: حاج حسین همدانی خالق دفاع وطنی در سوریه است و امروز متوجه می‌شویم که ایشان به چه مسائل مهمی در سوریه پرداختند و چه کار‌های بزرگی انجام دادند.

او با بیان اینکه شهید همدانی بن‌بست‌شکن بود و هرجا بن‌بستی بود، آن را با تدبیر حل می‌کرد اظهار داشت: در جریان فتنه ۸۸ حضور ایشان در مقابله با فتنه‌گران واقعا بن‌بست‌شکن بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در استان همدان سردار همدانی را تربیت شده مکتب امام (ره) و دفاع مقدس خواند و گفت: در سوریه تمام الگو‌هایی که از سوی سردار به کار برده شد از الگو‌های دفاع مقدس بود.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین