پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:40 - 1396/02/05

ورود میهمان ناخوانده از سقف سالن به باشگاه بدنسازی زنان+ عکس

نظافتچی باشگاه که مامور پیدا کردن متهم اصلی و ایجاد کننده سوراخ بزرگ در سقف سالن باشگاه بود سرانجام در گوشه یکی از اتاق ها آن را پیدا کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، صاحب یک باشگاه بدنسازی زنان در شهر " راکهمپتون " در ایالت کوئینزلند استرالیا که با دیدن یک سوراخ بزرگ در سقف سالن به دنبال متهم احتمالی می گشت با صحنه ای عجیب روبرو شد. یک مار بومی که چند صاریغ استرالیایی را بلعیده بود عامل ایجاد شکاف در سقف سالن بود. ظاهرا این مار با بلعیدن این چند صاریغ و به علت سنگین شدن از سقف سالن به پایین سقوط Fall کرده و وارد باشگاه بدنسازی شده بود.

" چانتال وائوگان " صاحب این باشگاه در این خصوص گفت : " صبح روز سه شنبه بعد از سه روز تعطیلی هنگامی که به محل کارم مراجعه کردم با سوراخی بزرگ در سقف سالن مواجه شدم. چون تعدادی صاریغ در بالای سقف سالن باشگاه زندگی می کردند فکر می کردم در اثر درگیری آنها با یکدیگر شاید یکی از آنها به کف سالن سقوط کرده باشد. کاملا این موضوع را فراموش کرده بودم تا اینکه نظافتچی باشگاه روز پنجشنبه به من خبر داد که متهم اصلی را در گوشه یکی از اتاق ها پیدا کرده است. واقعا نمی دانم طی این دو روز این مار کجا مخفی شده بود."

سرانجام این مار بومی توسط یک مارگیر حرفه ای به دام افتاد و از باشگاه بدنسازی زنان به بیرون منتقل شد./رکنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین