پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:41 - 1396/06/04

تنها راه فرار منصوریان از اخراج مشخص شد

آغاز رقابت های جام حذفی فوتبال به منصوریان فرصت اعمال تغییرات در ترکیب تیم را می دهد تا این سرمربی راه فراری از اخراج پیدا کند.

به گزارش کارگرآنلاین، نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر با وجود خریدهای میلیاردی کار دست منصوریان داد تا فاکتور اولتیماتوم در هفته های ابتدایی لیگ برای این سرمربی به کار گرفته شود در همین راستا منصوریان به دنبال راه فراری از وضعیت کنونی است تا با بهبود وضعیت استقلال، جایگاه خود را نیز در کادرفنی از دست ندهد.

دیدارهای جام حذفی برای منصوریان فرصت مناسبی است که تغییراتی در ترکیب تیم خود به وجود بیاورد و عامل ضعف تیم را شناسایی کند زیرا در رقابت های لیگ برتر ترس از ناکامی و یا اعتراض بازیکنان میلیاردی به نیمکت نشینی، فرصت اعمال تغییرات را به سرمربی تیم نمی دهد.

حال با این شرایط و قولی که منصوریان از ابتدای فصل به برخی بازیکنان برای حضور ثابت در دیدارهای جام حذفی داد، مهدی رحمتی در دیدار استقلال با گل گهر سیرجان نیمکت نشین می شود تا حسینی در ترکیب اصلی جای گیرد.

با این تفاسیر منصوریان نخستین قربانی تغییرات منصوریان و قول های پیش فصل او به دیگر بازیکنان است. باید دید این مربی باز هم در ترکیب تیم خود تغییرات بوجود می آورد یا نه؟

استقلال تهران روز 17 یا 18شهریورماه در جریان رقابت های جام حذفی فوتبال ایران به مصاف گل گهر سیرجان می رود./باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین