پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:00 - 1396/10/20

تقدیر سعید جلیلی از یک فرماندار کارآمد و انقلابی در دولت روحانی

در راستای سلسله جلسات دولت سایه (تایید، تکمیل، تصحیح برنامه های دولت دوازدهم) سعید جلیلی از یکی از مدیران موفق و انقلابی دولت تدبیر و امید تقدیر کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، در این نشست جلیلی گفت: سرکار خانم ریگی فرماندار شهرستان قصرقند در جنوب استان سیستان و بلوچستان است که در بازدید اخیرم از این شهرستان متوجه شدم شخصی متدین، انقلابی و کارآمد است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در بیان کارهای مثبت فرماندار قصرقند گفت: وی علاوه بر تدفین ۵ شهید گمنام و یک شهید اهل سنت مدافع حرم در این شهر، بسیاری از حرفهایی که ما شعارش را می دهیم عمل کرده است.

جلیلی گفت: مثلا از همان سال ۹۲ بنده گفتم که مسئولان به جای مدیریت از راه دور، باید در وسط میدان مشکلات را پیگیری و حل و فصل کنند و اصطلاحا «برو» باید جای «بیا» را بگیرد و از نزدیک دیدم که ایشان همینطور عمل می کند و به اداره های زیر مجموعه خودش اعلام کرده به جای اینکه بنشینید تا مردم پیش شما بیایند، این شما هستید که باید پیشقدم شوید و نزد مردم بروید و مشکلاتشان را جویا شوید تا آنها را حل کنید.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی  با اشاره به تلاش این فرماندار انقلابی و کارآمد برای اشتغالزایی بانوان روستای هیت در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این قبیل کارها می تواند به عنوان یک الگو تکثیر شود.

جلیلی در پایان خاطرنشان کرد: اگر هر کس در این دولت نیز خوب و انقلابی عمل کند باید او را تشویق و حمایت کنیم.
منبع: مهر

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین