پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:20 - 1397/02/22

لیست اولیه تیم ملی در جام‌جهانی اعلام شد

تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک ماه تا جام جهانی ، 28 بازیکن دارد.

به گزارش کارگرآنلاین، با معرفی لیست اولیه تیم ملی روسیه ، سایر کشورها هم آماده می شوند تا لیست های اولیه شان برای جام جهانی را رونمایی کنند. در این شرایط و در روزهایی که تیم ملی بدون بازیکن تمرین می کند ، شاید بسیاری از رسانه ها در پی این باشند که چرا کی روش بازیکنان بیشتری به اردو فرا نمی خواند.

سرمربی اما تقریبا سه هفته قبل در گفت و گو با خبرآنلاین؛ خیلی صریح گفت لیست او در تمرینات به 28 نفر رسیده است و عملا او از مرحله ای که نیاز به 35 بازیکن داشته باشد گذشته است و تمریناتش بی دلیل نیست که خلوت تر شده است. 28 نفری که 24 نفر از آنها به جام جهانی می روند و البته برای هر پست به اندازه کافی آلترناتیو هم در جمع حضور دارد. او همان طور که گفته بود ، هنوز آن نسبت 50 درصدی بازیکنان داخلی و لژیونر را حفظ کرده و تنها رفتن مهدی طارمی به لیگ قطر ، ترکیب بازیکنان داخلی به خارجی اش را 13 به 15 کرده است.

خبر مرتبط

پیشنهاد 4 میلیون دلاری یک باشگاه عربی به بازیکن استقلال!
 

2 ورزشکار ایرانی در استرالیا پناهنده شدند

 


28 نفری که به نظر می رسد بر اساس دعوت بازیکنان به اردوها و حضورشان در اردوهای پک ، این ترکیب را پیش روی فوتبال ملی قرار دهد. لیستی که خبرآنلاین بر اساس بررسی دعوت های انجام گرفته اخیر ، برای اولین بار منتشر می کند و این لیست نشان می دهد ، بازیکنانی چون امید نورافکن ، محمد انصاری ، علی علیپور ، مجید حسینی ، اکبر ایمانی ، کمال کامیابی نیا و عبدالله زاده تقریبا از دایره بازی در تیم ملی کنار رفته اند و اقلا فعلا شانسی برای جام جهانی ندارند.

این 28 نفر بر اساس آخرین گمانه زنی ها شامل : علی قلی زاده ، مهدی ترابی ، محمدرضا خانزاده ، رشید مظاهری ، علی کریمی ، سید حسین حسینی ،پژمان منتظری ، روزبه چشمی ،وریا غفوری ، امید ابراهیمی ، علیرضا بیرانوند ، جلال حسینی ، وحید امیری ، مسعود شجاعی ، کریم انصاری فرد ، احسان حاج صفی ، علیرضا جهانبخش ، رضا قوچان نژاد ، کاوه رضایی ، رامین رضاییان، مهدی طارمی ، مرتضی پورعلی گنجی ، اشکان دژاگه ، سامان قدوس ، امیر عابدزاده ، سردار آزمون، سعید عزت اللهی و میلاد محمدی خواهند بود.

کی روش از میان این 28 نفر فعلی احتمالا تنها 4 نفر را کنار می گذارد. او همچنان چالش بزرگ خط دفاعی را دارد و با کمی بدشانسی ، باید گفت اگر امید ابراهیمی آسیب دیده باشد ، چالش فوتبال ملی برای پست هافبک دفاعی بیش از قبل هم خواهد شد.

اگرچه با توانایی احسان حاج صفی برای بازی در پست هافبک دفاعی و همچنین توانایی بازی در این پست در روزبه چشمی و البته قابلیت بالای بازی پژمان منتظری برای بازی در چند پست از دفاع راست تا هافبک دفاعی ، به نظر می رسد سرمربی خیلی به انتخاب هایی بیرون از این 28 نفر فکر نخواهد کرد.

کارلوس همچنان تمرینات را کجدار و مریز پیش می برد تا بازیکنانش به تیم اضافه شوند و برای بازی عصر پنجشنبه این هفته در ازبکستان حاضر باشند. او از اردوی ترکیه عملا هر 28 یارش را برای اولین بار در اردو خواهد داشت و در فاصله 25 روز به جام جهانی تازه تیمش تکمیل می شود . چیزی که بزرگترین ترس سرمربی برای بازی های حساس پیش روست.

بیشتر بخوانید:

شهادت ۱۱ ایرانی در اثر حمله اسرائیل

 

همرزم سردار سلیمانی نخست وزیر عراق می‌شود؟

 

آب پاکی اروپایی‌ها روی دست ایران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین