پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:07 - 1397/05/09

معاون احمدی نژاد به آمریکا فرار کرد!؟

معاون رئیس جمهور دولت دهم با تکذیب شایعه فرارش به آمریکا، انتشار اخبار این چنینی از سوی کانال های ضدانقلاب را در راستای انجام پروژه تضعیف نظام و ایجاد ناامیدی در مردم خواند.

به گزارش کارگرانلاین، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در واکنش به شایعات فضای مجازی نوشت:صبح روز چهارشنبه سوم مرداد ماه پس از جلسه ای در دانشگاه عالی دفاع یکی از دانشجویان با تعجب گفت: یک کانال ضدانقلاب خبر داده که به آمریکا فرار کرده اید! کمی بعد چند تن از دوستان و آشنایان نیز جویای این شایعه بودند. این خبر به قدری سخیف بود که جز سکوت پاسخی نداشت و حضورم در مجامع عمومی و رسانه های خبری دروغ بودن آن را آشکار ساخت.

وی در ادامه گفت : مردم شریف ایران به خصوص مردم عزیز تبریز بدانند که  بنده بر آن پیمانی که با شما و شهیدان بسته ام پایبندم و به توفیق الهی هرگز از آن عدول نخواهم کرد. با صراحت و با همه صداقت اعلام می کنم در هیچ جایی و در هیچ بانکی نه داخلی و نه خارجی اندوخته ای ندارم. در گذشته نیز و در ایام انتخابات مجلس آنچه درباره پاساژ خیابان فلسطین به من منصوبش کردند  دروغ و ساخته و پرداخته مخالفانم بود. من نه در آن پاساژ و نه پاساژ دیگری، نه در گذشته و نه در حال هیچ سهمی ندارم.

میرتاج الدینی افزود : آنان که این شایعه جدید را ساختند   بدانند اینجانب فرزند  آذربایجانم و زادگاهم تبریز است. شهری که شخصیت هایی چونان شهید ثقه الاسلام و شهید شیخ محمد خیابانی را بخود دیده است.  من خود را رهرو مکتب شهیدانی چون قاضی طباطبایی، مدنی و بهشتی مظلوم می دانم. تهمت ها و شایعات که هیچ، خود را برای بالاتر از آنها آماده کرده ام.
منبع: نوداد

بیشتر بخوانید:

اولین واکنش ایران به درخواست مذاکره بدون پیش شرط ترامپ

 

۸ میلیارد تومان حقوق برای ۴۸ کارمند! سند

 

روایت متفاوت دختر سفیر وقت ایران در اسلونی از زندگی یک آقازاده تصاویر

 

 باید برای دلار ۱۲ هزارتومانی شاکر باشیم!

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین