پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:57 - 1397/07/10

نماینده مجلس نرخ منطقی دلار را گفت!

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس مباحثی از جمله تاثیر FATF، اصابت موشک ها و دروغ تورقوزآبادی نتانیاهو را از دلایل کاهش نرخ ارز می داند.

به گزارش کارگرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه اظهار داشت: دشمن تصور می کرد به دلیل چالش های ارزی ایران دچار ضعف می شود اما اصابت موشک های ما به مناطق داعش به نوعی بیانگر اقتدار ایران بود.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی بیان اینکه دشمن تماشاگر توانایی ایران در به کرسی نشاندن دیدگاهها و نظرات خود در مجامع بین المللی است افزود: ایران به کشورهایی که مظهر مقاومت با صهیونیست هستند کمک می کند.

وی گفت: از طرفی ما از تبادل پولی با دنیا عقب نیافتاده ایم، هنوز موشک های ما  کاربرد دارد،  دروغ صهیونیست در خصوص تورقوزآباد و اینکه ایران  در مباحث هسته ای نیست، به دنیا نشان داده شده .

دلالان ضرر کردند
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان اینکه این موارد موجبات افزایش اقتدار ایران و نگرانی دلال ها شده است، اظهار داشت: جمیع این جهات باعث شد نگرانی های افراد از آینده نه چندان دور خود در اقتصاد ایران شد تا دلارهای خود را به بازار بیاورند.

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با تاکید براینکه ایران کره شمالی نیست، گفت: قصد مقاومت، اصلاح وجراحی اقتصادی  را داریم، و در آینده بسیار کوتاه با خروج از مشکلات اقتصادی  دلالان ضرر می کنند.

نرخ منطقی ارز 7 هزار و 500 تومان است
این نماینده مجلس قیمت واقعی ارز را ارزیابی کرد و گفت: نرخ واقعی در واقع دو برابر قیمت سال گذشته است، به عبارتی بیشتر از 7 هزار و 500 تومان را منطقی نمی دانیم، اخباری که از برخی شهرستان ها مثل اهواز و مشهد داشتیم حاکی از آن است که تا شب گذشته به نرخ 8 هزار تومان رسیده ایم و بازار تهران از نماز صبح شاهد حضور مردم در خیابان ها برای فروش ارزشان هستند.

مردم دغدغه ای برای 13آبان ندارند
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با اشاره به نگرانی ها مردم برای 13 آبان و اعمال تحریم های جدید آمریکا گفت: مردم بر این باورند آمریکاهر کاری توانست کرد، هر تیری که داشت شلیک کرد و هر خسارتی که می خواست زد بنابراین مردم دغدغه ای از 13 و 14 آبان نداشته باشند، چرا که ایران با هدایت های مقام معظم رهبری از این گردنه عبور می کند.

منبع: خانه ملت
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین