پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:08 - 1400/07/19

دستگیری ۸ سوداگر مرگ با یک ۱۵۵۷ کیلو مواد افیونی درسیستان وبلوچستان

کارگر آنلاین/ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ سوداگر مرگ و کشف یک تن و۵۵۷ کیلو مواد افیونی خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان "سیب و سوران" به شهرستان "خاش" و سپس قاچاق آن به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند
وی افزود: عصر دیروز تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کمک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های" سیب و سوران" و "خاش" در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور، اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و 4 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در روستای "مرگوک" سیب و سوران بودند، رویت و به آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل فرار کردند .
وی بیان داشت: در این عملیات،  پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به توقیف خودروهای قاچاقچیان  و  دستگیری 8 سوداگر مرگ شد.

وی ادامه داد ، در بازرسی از خودروهای توقیفی ، مقدار یک تن و 557 کیلو و 700 گرم انواع مواد افیونی  شامل یک تن و 536 کیلو و 140 گرم تریاک، 19 کیلو و 200 گرم حشیش و 2 کیلو و 360 گرم شیشه کشف شد.
سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات، 2 قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه 71 تیر جنگی از قاچاقچیان کشف شده است خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

منبع: برنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین