پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:35 - 1400/07/25

برادرکشی با ضربات چاقو در شیروان

حوادث/فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل پس از پنج ساعت خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

  • وی با اشاره اینکه با حضور ماموران مشاهده گردید یک فرد در باغ بر اثر ضربه چاقو فوت کرده است، افزود: در همین راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در کمتر از پنج ساعت موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.
  • فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان در ادامه تصریح کرد: متهم دستگیر شده که برادر مقتول است در بازجویی های تخصصی پلیس به بزه انتصابی اعتراف کرد.

سرهنگ روهنا با بیان اینکه بررسی علل وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: با خویشتنداری، صبر و حوصله در اتفاقات روزمره زندگی و با آموزش های صحیح خانواده و کنترل هیجانات می توان جلوی بسیاری از حوادث و جرائم جبران ناپذیر را گرفت.

 وی با تاکید بر اینکه پلیس برای حفظ امنیت، اجازه جولان به اراذل و اوباش نمی‌دهد افزود: تامین و ارتقای نظم و امنیت جامعه وظیفه ذاتی پلیس است و نیروی انتظامی اخلال در نظم و امنیت اجتماعی را برنمی‌تابد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین