پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:00 - 1400/08/06

ویرایش و چاپ دوم کتاب شهدای کارگر لرستان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از تدوین، ویرایش و چاپ دوم کتاب شهدای کارگر استان خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین ، علی آشتاب، امروز پنجم آبان، در جلسه شورای قشر بسیج کارگری استان با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم روحیه ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه کار و تولید نهادینه کنیم، اظهار کرد : بایستی در همه برنامه‌ها و جلسات نام و خاطره شهدا یادآوری شود و با قرائت جملاتی از وصیت نامه شهدا این برنامه‌ها را با نام این عزیزان عطر آگین کرد.

ویرایش و چاپ دوم کتاب شهدای کارگر لرستان

  • مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان به برنامه‌ریزی جهت برگزاری برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: با توجه به آماده‌سازی برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید در استان کمیته بسیج کارگری همکاری و هم افزایی لازم را با ستاد برگزاری این کنگره داشته باشد.
  • وی افزود: شناسایی کارگران جانباز و تجلیل از آن‌ه، برپایی میز خدمت رسانی به مسائل و مشکلات واحدهای کارگری، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام گروه واکسیناسیون جهت واکسینه کردن کارگران و برنامه‌های فرهنگی در دستور کار بسیج کارگری استان قرار گیرد و همچنین به نحو شایسته‌ای از بسیجیان کارگر نمونه استان تقدیر و تجلیل شود.

آشتاب به ویرایش و تدوین کتاب شهدای کارگر استان اشاره کرد و گفت: با همکاری سازمان بسیج کارگری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکلات کارگری و فرماندهان پاسگاه‌های مقاومت کارخانجات اطلاعات دقیقی از شهدای کارگر بدست آمده که زمینه تدوین، ویراستاری و چاپ دوم کتاب شهدای کارگر لرستان فراهم شده است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین