پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:53 - 1400/09/12

درمان سرطان و ام اس و ریزش مو فقط با این بخش از گوشت معده

کارگر آنلاین | سیرابی گوسفند و گوساله، سرشار از ویتامین B است؛ و تقریباً در هر ۹۲ گرم حدود ۱۳۰ کالری وجود دارد. ویتامین های گروه B، بسیاری از واکنش های شیمیایی بدن را تنظیم می کنند که این واکنش ها برای حفظ سلامتی بدن بسیار ضروری هستند. برخی از این واکنش ها موجب آزاد شدن انرژی در بدن، بهبود بینایی، سلامت پوست، عملکرد بهینه مغز و تولید گلبول های قرمز خون می شوند. گوشت گاو و گوسفند و مشتقات آن حاوی ویتامین های B۱، B۲، B۳، B۶ و به خصوص B۱۲ می باشند. ویتامین B۱۲ به طور طبیعی در غذاهای حیوانی یافت می شود و گوشت گاو و گوسفند از غنی ترین منابع این ماده ضروری هستند. با مصرف روزانه ۱۰۰ گرم گوشت گاو بدون چربی، کل نیاز روزانه بدن به ویتامین B۱۲ را فراهم کرده اید.

طرز تهیه سیرابی خوشمزه با نخود طرز تهیه سیرابی خوشمزه نی نی سایت طرز تهیه سیرابی سرخ شده طرز تهیه سیرابی با گندم طرز تهیه سیرابی با برنج طرز تهیه سیرابی بیتوته طرز تهیه سیرابی با کشک طرز تهیه سیرابی کرمانشاهی

 

ویتامین A برای رشد مو لازم است و به داشتن پوست سالم، دستگاه تنفسی سالم و حفظ بینایی کمک و با عفونت ها مبارزه می کند. جگر و سیرابی سرشار از ویتامین A هستند.

 سیرابی و شیردان دارای پروتئین بسیار بالا و با کیفیتی است که در رشد و ترمیم بافت های از بین رفته نقش مهمی را برعهده دارند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین