پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:07 - 1400/10/11

سخنان جنجالی امام جمعه کرج درباره بورس!

کارگر آنلاین/امام جمعه کرج گفته است: عوامل داخلی آمریکا در حال اخلال در بازار بورس و سرمایه و ارز در کشور هستند.

در روزهایی که سهامداران به دلیل متضرر شدن در بورس گلایه‌های بسیاری دارند و فعالان بازار سهام به واسطه انتشار پیش‌نویس جدید یک قانون از سازمان بورس انتقاد می‌کنند که چرا تصمیم جدیدی درباره نحوه آموزش در بورس اتخاذ کرده، امام جمعه کرج اظهارات خاصی درباره بورس بیان کرده است.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه دهم دی ماه کرج گفته است: عوامل داخلی آمریکا در حال اخلال در بازار بورس و سرمایه و ارز در کشور هستند.

وی افزود: به آمریکا و اروپا هشدار می‌دهیم که وقت شما برای انجام توافق با ایران در حال اتمام است، تا وقت تمام نشده خود را نجات دهید. ایران گزینه‌های روی میز را تعیین می کند و در صورت عدم توافق در مذاکرات هسته ای مانند گذشته با ایران مزه شکست دیگری را می چشید.

حسینی همدانی افزود: برخی ایران را از جنگ می ترسانند در حالی که لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهدای استان البرز برای محو اسرائیل از روی زمین کافی است.

پیش از این نیز، مقامات سیاسی دیگری نیز درباره بازار سهام اظهارنظرهایی داشتند. این درحالیست که از نگاه کارشناسان بازار سهام تغییر مسیر و احیای بازار سرمایه نیاز به نگاه تخصصی به این بازار با هدف تامین بازگشت اعتماد سهامداران دارد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین