پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:44 - 1400/10/29

دانه هایی که بیصدا شما را در ناشتا لاغر و کوجب کاهش وزن می شوند+ پاکسازی کبد

کارگر آنلاین | اگر تصمیم دارید وزن خود را افزایش دهید و برای این کار دست به دامن انواع و اقسام مکمل‌های غذایی و دارویی شدید به توصیه ما عمل کنید. هر روز صبح ناشتا پیش از آنکه سراغ صبحانه بروید از شربت خاکشیر و شیر میل کنید. به این ترتیب می‌توانید با نوشیدن این خاکشیر صبح ناشتا به درمان لاغری و افزایش وزن خود به مرور زمان کمک کنید.

به گزارش کارگر آنلاین ، خواص فراوانی دارد. یکی از این خواص متعدد کمک به پاکسازی کبد و درمان کبد چرب است. خاکشیر خاصیت ادرارآوری طبیعی دارد که می‌تواند از این طریق در سم زدایی و پاک سازی کبد بسیار مفید باشد. درنتیجه خاکشیر برای درمان بیماری های کبد مانند کبد چرب مفید است.

  •  خاکشیر یکی از بهترین گیاهان دارویی برای درمان و پاکسازی کبد چرب است. برای خلاصی از کبد چرب گیاهان دارویی وجود دارد که موجب پاک سازی کبد می شوند؛یکی از این گیاهان دارویی خاکشیر است که بسیار برای کبد چرب مفید است. برای بهره مند شدن از این خاصیت خاکشیر باید خاکشیر را با ترنجبین مخلوط کنید. ترکیب خاکشیر با ترنجبین به خصوص در درمان سودا و بلغم تأثیر عالی دارد. ترکیب خاکشیر و ترنجبین بهترین نرم کننده مزاج های خشک (صفرا و سودا) است. ترکیب خاکشیر با آب پنیر، دارویی ضد سودا و ضد صفرا است و مفتح قوی کبد به خصوص بازکننده مسیرهای کبدی است.

خواص باورنکردنی خاکشیر

خبرنگار : اکرم تیمورپور

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین