پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:11 - 1400/11/01

حواشی انتصاب صادق در سایپا

کارگرآنلاین | عده ای در کمین نشسته اند تا برای کوچکترین اتفاقی حاشیه سازی کنند و ذهن مدیران را از مسیر اصلی خود منحرف نمایند. باید هوشیار بود و اجازه نداد عده ای به ظاهر به روان با روان کارکنان بازی کنند و آنان را به اعتصاب تحریک نمایند.

بالاخره بعد از گذشت حدود 5 ماه از آغاز دولت سیزدهم، تغییرات در سایپا آغاز شد و اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند. همان طور که انتظار می رفت تکمیل خودروهای ناقص کف پارکینگ در دستور کار تیم جدید قرار گرفت و تلاش شبانه روزی گروه سایپا حدود 8 هزار خودرو از 79 هزار خودرو ناقص کف پارکینگ طی یک هفته اخیر تکمیل شد. “یعنی ترخیص حدود 10 درصد تنها در 7 روز”

  • این، دستاورد خوبی است که حاصل تلاش گروه خودروسازی سایپا طی هفته های گذشته است و می تواند نشان از روزهای خوب درآینده باشد. روزهایی که قرار است شایسته سالاری در کل گروه سایپا فرهنگ سازی شود و با روی کار آمدن نیروهای متخصص و سالم خودرو اقتصادی تر تولید شود. البته مسیر سختی پیش رو است.
  • هر حرکت رو به جلویی با موانع و سنگ اندازی هایی زیادی روبرو است ولی هر اصلاحی نقطه آغازی دارد و هر تحولی قدم اولی. تیم جدید سایپا معتقد است برای تحقق اهداف باید اول خون تازه ای به قلب نیروی انسانی تزریق شود. براین اساس معاون اداری و توسعه نیروی انسانی تغییر می کند. “صادق کرمی” که در حال حاضر یکی از مدیران وزارت جهاد کشاورزی است موقتا عنان امور را در دست می گیرد تا بعد از نهایی شدن استعلامات حکم قطعی وی صادر شود. اگر استعلام مثبت باشد، این انتخاب یک انتصاب صادق و درست است و اگر هم منفی باشد، صادق دیگر در سایپا نمی ماند.
  • بخش جالب ماجرا اینجا است که هنوز پای کرمی به سایپا نرسیده تخریب ها شروع می شود و برخی از دفترچه خاطرات دوران مجلس، روایت گری می کنند. آن هم از زبان مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری. قطعا تیم جدید سایپا می داند و معتقد است که افراد مسئله دار جایی در سایپا ندارند و مدیران باید پاک دست باشند. به همین خاطر است حکم نهایی موکول شده به نتیجه استعلامات. قطعا تیم جدید سایپا می داند و معتقد است خودروسازی کوفه 72 ملت است و باید مراقب بود. همواره با آمدن تازه نفس ها، سهم خواهی ها هم شروع می شود.

این دست تخریب ها آن هم برای یک انتصاب نیمه کاره نشان می دهد تیم جدید مدیریتی مسیر سختی را در پیش دارد. عده ای در کمین نشسته اند تا برای کوچکترین اتفاقی حاشیه سازی کنند و ذهن مدیران را از مسیر اصلی خود منحرف نمایند. باید هوشیار بود و اجازه نداد روان پریشی عده ای به ظاهر به روان موجب تضعیف روحیه کارکنان و تحریک آنان به اعتصاب شود./منبع: خط بازار

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین