پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:56 - 1400/11/11

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تشریح کرد ؛ فرایند پرداخت تسهیلات بدون ضامن به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی

کارگر آنلاین | مدیرعامل بانک رفاه کارگران فرایند پرداخت تسهیلات بدون ضامن به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.

به گزارش کارگر آنلاین ، اسماعیل للـه‌گانی با بیان اینکه در راستای دستورات جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم به مدیران عامل بانک‌ها و تاکیدات وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد، پرداخت این تسهیلات به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است، افزود: فرایند پرداخت این تسهیلات کاملا مکانیزه و به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به حضور بازنشستگان معزز سازمان تامین اجتماعی در شعب بانک رفاه نیست.

  • به گفته وی، این تسهیلات بر اساس اولویت‌های مربوطه و بر مبنای ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران پرداخت می‌شود.
  • للـه‌گانی از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت درخواست تسهیلات بازنشستگان خبر داد و گفت: این سامانه در مشارکت با کانون‌های بازنشستگی، سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران ایجاد شده است و فرایند پرداخت تسهیلات از طریق آن اجرایی می‌شود.
  • وی افزود: بازنشستگان معزز سازمان تامین اجتماعی به منظور بهره‌برداری از تسهیلات بانک رفاه کارگران باید به کانون بازنشستگی متبوع مراجعه و از طریق کانون نسبت به ثبت درخواست تسهیلات خود اقدام کنند.
  • مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: درخواست تسهیلات بازنشستگان از طریق سامانه مذکور برای بانک رفاه ارسال و به دنبال آن تعهدات کسر اقساط نیز از همین طریق توسط سازمان تامین اجتماعی دراختیار بانک قرار می‌گیرد.
  • وی تصریح کرد: در نهایت نیز بانک رفاه کارگران بر اساس سهمیه هر کانون نسبت به پرداخت تسهیلات بدون ضامن و بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضی به شعب، اقدام می‌کند.
  • للـه‌گانی با بیان اینکه، هفته گذشته "بخشنامه تسهیل پرداخت تسهیلات خرد" به تمامی شعب بانک ابلاغ شد، خاطرنشان ساخت: در نشست‌هم‌اندیشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه نیز که چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته پیش برگزار شد، این بخشنامه تشریح و مدیران صف کاملا با نحوه اجرای آن آشنا شدند.
  • وی تاکید کرد: بر پرداخت تسهیلات خرد با راحت‌ترین و آسان‌ترین روش ممکن در قالب بخشنامه مذکور تاکید داریم و بازرسان و حوزه نظارتی بانک رفاه عملکرد شعب را در این زمینه به صورت روزانه رصد می‌کنند. 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین