پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:57 - 1400/11/25

این صبحانه خاص باعث رشد قد و توقف ریزش می می شود

کارگر آنلاین | عنصر روی موجود در سیرابی مهم ترین بخش فواید سیرابی و شیردان است .این مسئله نیز سبب بلندی قد، پرپشتی مو شده و مانع ریزش موی سر می شود و در واقع ۱۰۰ گرم سیرابی ۱۱ درصد نیاز روزانه بدن را به روی تأمین می کند. این مسئله برای تولید اسپرم، افزایش حس چشایی، بویایی و تقویت سیستم ایمنی بدن حائز اهمیت است.

 پروتئین موجود در سیرابی از لحاظ کیفیتی بالاتر از سایر محصولات غذایی حیوانی است و آمینواسیدهای ضروری بدن را تامین می کند. بنابراین سیرابی می تواند در رشد کودکان و نوجوانان نقش بسزای داشته و کلسیم مورد نیاز آن ها را تامین کند.

سیرابی گوسفند و گوساله، سرشار از ویتامین B است؛ و تقریباً در هر 92 گرم حدود 130 کالری وجود دارد. ویتامین های گروه B، بسیاری از واکنش های شیمیایی بدن را تنظیم می کنند که این واکنش ها برای حفظ سلامتی بدن بسیار ضروری هستند. برخی از این واکنش ها موجب آزاد شدن انرژی در بدن، بهبود بینایی، سلامت پوست، عملکرد بهینه مغز و تولید گلبول های قرمز خون می شوند. گوشت گاو و گوسفند و مشتقات آن حاوی ویتامین های B1، B2، B3، B6 و به خصوص B12 می باشند. ویتامین B12 به طور طبیعی در غذاهای حیوانی یافت می شود و گوشت گاو و گوسفند از غنی ترین منابع این ماده ضروری هستند. با مصرف روزانه 100 گرم گوشت گاو بدون چربی، کل نیاز روزانه بدن به ویتامین B12 را فراهم کرده اید.

ویتامین A برای رشد مو لازم است و به داشتن پوست سالم، دستگاه تنفسی سالم و حفظ بینایی کمک و با عفونت ها مبارزه می کند. جگر و سیرابی سرشار از ویتامین A هستند.

 سیرابی و شیردان دارای پروتئین بسیار بالا و با کیفیتی است که در رشد و ترمیم بافت های از بین رفته نقش مهمی را برعهده دارند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین