پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:59 - 1401/01/20

رزرو ارزان هتل ‌های تهران با عضویت در ایران هتل آنلاین

کارگر آنلاین | رزرو ارزان هتل ‌های تهران با عضویت در ایران هتل آنلاین تهران شهری است در آغوش دامنه‌های برفی و سر به فلک کشیده البرز که قدمت دیرینه‌ای دارد. این شهر زیبا که در سال ۱۱۶۵ هجری شمسی به عنوان پایت...

تهران شهری است در آغوش دامنه‌های برفی و سر به فلک کشیده البرز که قدمت دیرینه‌ای دارد. این شهر زیبا که در سال ۱۱۶۵ هجری شمسی به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده؛ هنوز هم از مقام خود کناره‌گیری نکرده و تا به حال توانسته به خوبی نقش خود را ایفا کند. با سفر به تهران می‌توانید به بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری معروفی همچون بازار بزرگ، کاخ گلستان، میدان آزادی، پل طبیعت، برج میلاد، پیست اسکی دیزین و شمشک، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی لویزان، پارک جنگلی جمشیدیه، باغ پرندگان، برج آزادی، موزه فرش، موزه هنرهای معاصر، موزه جواهرات و بازارهای معروفی مانند بازار تجریش و مرکز خرید پالادیوم بپردازید. در میان همین شلوغی‌ها اقامتگاه‌های بسیار لوکسی ساخته شده تا مسافران شهر تهران لاکچری‌ترین خاطراتشان را در پایتخت سپری کنند. هتل‌ های تهران در همه سطح ساخته شده و مناسب انواع بودجه‌ها هستند.

برای رزرو آنلاین هتل‌ های تهران راه‌های بسیاری وجود دارد؛ اما همه راهکارها مطمئن و سریع نیستند. ایران هتل آنلاین برای رزرو ارزان هتل‌ های تهران چندین پیشنهاد برای شما دارد! شما می‌توانید با عضویت در خبرنامه و شبکه‌های اجتماعی وب سایت ایران هتل آنلاین از تخفیف‌های شگفت‌انگیز هتل‌ های تهران مطلع شوید! همچنین با کمک این وب سایت می‌توانید لیست هتل‌ های تهران را بر اساس کمترین و بیشترین قیمت مرتب نمایید. با کمک این ابزار خیلی سریع می‌توانید هتل مورد نظر خود را پیدا کنید. از طرفی هتل‌ های ارزان تهران با این فیلتر قابل شناسایی هستند؛ در نتیجه می‌توانید رزرو خود را با قیمت ارزان انجام دهید. از طرفی با عضویت در وبسایت ایران هتل آنلاین قادر خواهید بود از تخفیف ویژه اعضا بهره‌مند شوید.

هتل اسپیناس پالاس تهران


 
در میان محبوب‌ترین هتل‌ های تهران، نام هتل اسپیناس پالاس می‌درخشد. هتلی که در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده و موقعیت مکانی خوبی دارد. این هتل در خیابان خوش آب و هوایی به نام سعادت آباد بنا شده و جزو هتل‌ های لوکس تهران است. هتل اسپیناس پالاس هتلی ۲۱ طبقه است که ۴۰۰ واحداقامتی را شامل می‌شود. از جمله این واحدهای اقامتی می‌توان به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق دو تخته رویال فمیلی، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته، سوئیت جونیور و سوئیت اسکای اشاره نمود.
تنوع در واحدهای اقامتی هتل اسپیناس ‌پالاس دستتان را برای انتخاب باز می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های خاص هتل اسپیناس پالاس تهران چشم‌اندازی خیره‌کننده به کوه‌ها و دامنه‌های اطراف هتل است. این هتل زیبا چندین رستوران برای پذیرایی از میهمانانش دارد که نظیر آنها رستوران اسکای لانژ است. از دیگر امکانات ویژه هتل می‌توان به استخر رایگان برای مهمانان مقیم هتل، اتاق سیگار، سونا، جکوزی، وسایل بدنسازی، آژانس مسافرتی، فروشگاه، رستوران ‌بام، خدمات تور، کرایه اتومبیل بدون راننده، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵۰۰ خودرو، خدمات برای معلولین، اتاق چمدان و اینترنت نامحدود رایگان اشاره نمود.

هتل پارسیان آزادی تهران


 
برای رزرو هتل در تهران هتل پارسیان آزادی نیز گزینه خوبی به نظر می‌رسد. این هتل در گذشته به هتل هایت معروف بوده و در تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام واقع شده است. سال ساخت هتل آزادی به ۱۳۵۴ بازمی‌گردد. البته این هتل در سال ۱۳۹۰ به منظور بهبود سطح کیفی خدماتش مورد بازسازی قرار گرفت. از طرفی باید بدانید هتل پارسیان آزادی جزو هتل‌ های پنج ستاره تهران بوده که در دامنه رشته کوه البرز قد علم کرده است.
این هتل ۲۶ طبقه چشم‌اندازی عالی به شهر تهران داشته و دسترسی ساده‌ای به سالن اجلاس سران، نمایشگاه بین المللی، مجموعه تاریخی سعدآباد، مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوراسیک دارد. هتل آزادی ۴۷۵ واحد اقامتی داشته که شامل اتاق یک تخته تجاری، اتاق دو تخته تجاری، سوئیت دو نفره جونیور، سوئیت دو نفره دوبلکس، جونیور اکونومی و دبل ویژه است. از بین امکانات هتل آزادی تهران می‌توان به رستوران مجلل آن با ظرفیت ۱۰۰ نفر، اتاق چمدان، کافی شاپ، فروشگاه، خدمات پزشکی، استخر رایگان، اتاق سیگار، کافی نت، تاکسی سرویس، اینترنت نامحدود رایگان و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو اشاره نمود.
هتل استقلال تهران
 
در چهارراه پارک وی، برج بلند و مرتفعی را خواهید دید که به هتل استقلال تهران معروف است. این هتل جزو بزرگ‌ترین هتل‌ های پنج ستاره تهران بوده که فعالیتش به سال ۱۳۴۱ بازمی‌گردد. هتل استقلال در زمینی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع بنا گردیده و آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۷۹ برمی‌گردد. 
ساختمان هتل استقلال سی طبقه بوده و در کل دارای ۵۵۲ واحد اقامتی است که نظیر آنها اتاق یک تخته شرقی، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته رویال و اتاق دو تخته شرقی اکونومی است. باید اشاره داشته باشیم که هتل استقلال تهران امکانات خوبی دارد که نظیر آنها پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵۰ خودرو، رستوران‌های مجلل، فروشگاه، کافی شاپ، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خودپرداز، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان و استخر است.

هتل ویستریا تهران


حتماً نام خیابان دربند تهران به گوشتان خورده است! منطقه‌ای خوش آب و هوا که بیشتر گردشگران را جذب خود نموده است. هتل ویستریا دقیقاً در خیابان دربند قرار گرفته و سال ۱۳۹۸ تاسیس گردید. این هتل زیبا جزو هتل‌ های ۵ ستاره تهران است و دسترسی ساده‌ای به کاخ سعد آباد، خیابان نیاوران، باغ فردوس، موزه سینما و مرکز خرید پالادیوم دارد. 

هتل ویستریا ۲۰ طبقه بوده و در کل ۹۸ اتاق و سوئیت دارد که نمونه آن‌ها اتاق دو تخته تویین استاندارد، سوئیت پرزیدنتال دو نفره، اتاق یک تخته و دو تخته استاندارد است. امکانات هتل ویستریا نیز بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد که نمونه آن پارکینگ رایگان با ظرفیت ۹۸ خودرو، رستوران‌هایی جذاب و بزرگ، استخر، اینترنت نامحدود رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، رستوران بام، سونا، صندوق امانات، خدمات ماساژ و کافی شاپ است.

هتل اسپیناس تهران
هتل اسپیناس یا هتل خلیج فارس تهران جزو هتل‌ های ۵ ستاره این شهر است. باید بدانید هتل اسپیناس در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردیده و امکانات و خدمات خوبی دارد. این هتل جذاب در یک ساختمان ۱۴ طبقه خلاصه می‌شود که ۲۸۴ اتاق و سوئیت را شامل می‌گردد. هتل اسپیناس بلوار اتاق‌های راحتی دارد که نظیر آنها اتاق یک تخته، اتاق ۲ تخته استاندارد تویین، سوئیت دو نفره جونیور، اتاق سه تخته، سوئیت سه نفره و اتاق ۴ نفره است.
هتل اسپیناس تهران موقعیت مکانی خوبی داشته و در یکی از بهترین خیابان‌های تهران به نام خیابان فلسطین قرار گرفته است. این هتل دارای بهترین سالن‌های پذیرایی بوده که ظرفیت‌های بالایی داشته و باکیفیت‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها را برای میهمانان سرو می‌کنند. از امکانات ویژه هتل می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۵۰ خودرو، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تشریفات ویژه، تاکسی سرویس، جکوزی، چایخانه سنتی، استخر، کافی شاپ، کافی نت، سالن ورزشی و اینترنت نامحدود رایگان اشاره کرد.

در ابتدا اشاره کردیم که بهترین هتل های تهران را می‌توانید در وب سایت ایران هتل آنلاین رزرو نمایید. البته که این وب سایت معتبر قابلیت‌های دیگری هم دارد که نظیر آن مطلع شدن از قیمت هتل در تهران و امکانات داخلی هر یک اتاق‌ها به همراه گالری تصاویر آنها است.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین