پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:54 - 1401/01/26

کودکان چاق را با این میوه بهاری لاغر کنید

کارگر آنلاین | طالبی یکی از پرطرفدارترین میوه های فصل بهار و تابستان است. این میوه یکی از بهترین منابع ویتامین A است و مملو از بتا کاروتن است که در بدن تبدیل به ویتامین A می شود. جالب است بدانید که در یک فنجان آب طالبی تنها ۵۶ کالری انرژی وجود دارد که ۱۲۹ درصد نیاز روزانه ما به ویتامین A را تامین می کند و تاثیر آن در بهبود بینایی و پوست بدن بر همه واضح است.

طالبی یکی از غنی ترین میوه های حاوی ویتامین C  است و علاوه بر ویتامین های A  وC حاوی مواد مغذی مفید دیگری مانند پتاسیم، فولات، فیبر، منیزیم، ید و ویتامین های B6،B3،B5 و B1 است.
این میوه استثنایی منبع بسیار خوب ویتامین B6 و است.همانطور که ویتامین A آنتی اکسیدان محلول در چربی است، ویتامینC آنتی اکسیدان محلول در آب است و مصرف این میوه به دلیل دارا بودن مقدار زیادی از این دو ویتامین، ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، سکته و سرطان را کاهش می دهد.
وجود مجموعه ای از ویتامین های گروهB در این میوه آن را به یک ماده بسیار خوب برای سوخت و ساز انرژی در بدن تبدیل کرده است. از این رو میوه ای بسیار مفید برای افزایش وزن کودکان و نوجوانان و افراد لاغر است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین