پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:30 - 1401/03/03

عوارض حذف شام را بدانید

کارگرآنلاین | یک متخصص طب سنتی گفت: حذف یک وعده غذا بدون هیچ مقدمه‌ای باعث ایجاد ضعف درونی در درازمدت می‌شود، البته خیلی از کسانی که تحت نظر متخصص رژیم درمانی نمی‌گیرند.

به گزارش کارگرآنلاین یک متخصص طب سنتی گفت: حذف یک وعده غذا بدون هیچ مقدمه‌ای باعث ایجاد ضعف درونی در درازمدت می‌شود، البته خیلی از کسانی که تحت نظر متخصص رژیم درمانی نمی‌گیرند.

برخی از افراد دائم در حال خوردن و ریزه‌خواری هستند
این متخصص طب سنتی ادامه داد: مردم به سه بار غذا خوردن طی روز عادت کردند، البته شاید “جمله درست این باشد که مردم به حداقل سه بار غذا خوردن عادت کرده‌اند”، وقتی توجه می‌کنیم برخی از افراد دائم در حال خوردن هستند و ریزه‌خواری می‌کنند که کار غلطی است.

ترک بی‌مقدمه یک وعده غذا موجب ضعف درونی بدن می‌شود
رضایی‌زاده گفت: افرادی که عادت به سه بار غذا خوردن کرده‌اند, نباید بدون هیچ مقدمه‌ای یک وعده غذایی خود را مطلقاً حذف کنند. بسیاری از افراد برای لاغر شدن وعده شام را حذف می‌کنند.

از دیدگاه طب سنتی معنایش این است که با فرض اینکه می‌گوییم ناهار خورده باشد و آخرین مادۀ غذایی که خورده باشد ساعت چهار و پنج بعدازظهر باشد و تا فرداصبح با فرض اینکه قبل از هشت صبح بخواهد صبحانه بخورد، مدت بسیار طولانی خودش را از دریافت مواد غذایی محروم کرده است.

وی اضافه کرد: حکمای طب سنتی معتقد بودند که حذف یک وعده غذا بدون هیچ مقدمه‌ای باعث ایجاد ضعف درونی در درازمدت می‌شود.

البته خیلی از کسانی که رژیم تحت نظر متخصص رژیم‌درمانی نمی‌گیرند و خودشان اقدام به رژیم‌های سخت، غلط و افراطی می‌کنند، می‌بینیم که بعد از یک مدت کوتاهی محتاج به دکتر اعصاب و پوست می‌شوند, چون پوستشان خشک شده و موهایشان ریزش پیدا می‌کند.

این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد: حذف یک ماده غذایی یا یک وعده غذایی اگر منجر به ضعف شدید شود یعنی اینکه آن روش غلط است و باید آن آداب را اصلاح کنیم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین