" />
پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00004:18 - 1401/06/11

«ایران نوشت» برنامه‌ای برای فرهنگ‌سازی خرید نوشت افزار ایرانی

کارگر آنلاین | مرادیان گفت: ویژه برنامه «ایران نوشت» خانواده‌ها را ترغیب می‌کند که نوشت‌افزار ایرانی خریداری کنند.">

حامد مرادیان، تهیه‌کننده ویژه برنامه «ایران نوشت» درباره این برنامه گفت: مخاطب هدف ما جوانان و والدینی هستند که می‌خواهند در نمایشگاه نوشت‌افزار برای فرزندانشان خرید کنند.

وی با بیان اینکه پویشی به نام ایران‌نوشت وجود دارد و چندین سال است که فعالیت می‌کند، ادامه داد: وقتی نوشت‌افزار داخلی تولید کنیم، طرح‌ها و محتوا‌های نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی می‌شود. به عنوان مثال، به جای اینکه از عکس مرد عنکبوتی استفاده شود، می‌توانیم از قهرمان‌های ایرانی - اسلامی استفاده کنیم.

مرادیان با اشاره به اینکه طرح‌های نوشت‌افزار‌ها هویت بچه‌ها را شکل می‌دهد، افزود: کودکان هر روز با لوازم التحریر در ارتباط هستند. تمام نقش‌هایی که بر روی پاک‌کن و جامدادی است، هویت آن‌ها را شکل می‌دهد. بنابراین، رادیو جوان به صورت جدی در حوزه نوشت‌افزار ورود کرده است.

به گفته تهیه‌کننده ویژه برنامه «ایران نوشت»، با همکاری کمیته امداد امام خمینی، پویشی را برای تامین لوازم التحریر در مناطق محروم به راه افتاده است؛ بنابراین از مردم خواسته شده به کسانی که امکان خرید لوازم التحریر ندارند، در حد توان کمک شود.

حامد مرادیان با بیان اینکه اگر نمایشگاه ایران‌نوشت تا ۲۵ شهریور ادامه یابد، برنامه ما ویژه خواهد بود، گفت: بنابراین می‌خواهیم با این برنامه خانواده‌ها را ترغیب کنیم که نوشت‌افزار ایرانی خریداری کنند. چون کیفیت و قیمت مناسبی دارد. از طرفی، می‌خواهیم ترغیبشان کنیم که در پویش کمک‌رسانی هم شرکت کنند.

ویژه برنامه «ایران نوشت» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا تا ۱۰:۴۵ از رادیو جوان پخش می‌شود.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین