پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:06 - 1402/09/04

رپرتاژ آگهی :

مهمانپذیرهای اردبیل را بیشتر بشناسید

در این مقاله مهمانپذیرهای اردبیل معرفی شدند. هر چند که تعداد هتل‌ها و مهمانپذیرهای اردبیل بسیار زیاد است، اما خدمات و امکانات این هتل‌ها به اندازه مطلوبی برای یک شهری با تاریخ و فرهنگ گنجینه‌دار مانند اردبیل ارائه نمی‌شود.

زمانی که به اردبیل فکر می‌کنید، چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ احتمالاً برخی از شما به شهر سرعین اشاره می‌کنید. اما چرا اردبیل به طور نادرست مظلوم عنوان می‌شود، در حالی‌که دیدار اماکن جذابی مانند دریاچه شورابیل، بقعه شیخ صفی و پل هفت چشمه در اردبیل امکان‌پذیر است؟ آیا در مهمانپذیر حیات اردبیل اقامت داشته‌اید؟

آیا لباس‌های محلی و گلیم بافی‌های اردبیل را تجربه کرده‌اید؟ اگر جوابتان منفی است، پیشنهاد می‌کنم حتماً سفر بعدی خود را به اردبیل برنامه‌ریزی کنید. با این حال، نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که امکانات اقامتی در اردبیل آنقدر کامل نیستند که هتل‌های 5 ستاره زیادی وجود داشته باشند.

مهمانپذیرهای اردبیل مانند مهمانپذیر حیات حداکثر تا سه ستاره محدود هستند، اما می‌توانید به دنبال بهترین مهمانپذیرهای اردبیل برای اقامتی راحت و لذت‌بخش‌تر باشید. آیا مایلید که در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌های اردبیل بیشتر آشنا شوید؟ اگر پاسختان مثبت است، پس همراهمان باشید.

مهمانپذیر حیات اردبیل

افتتاح مجموعه مهمان‌پذیر حیات در سال ۱۳۹۸ اردبیل اتفاق افتاد. این مجموعه در خیابان پیر عبدالملک واقع شده و برخورداری از مزایای فراوانی است. یکی از مزیت‌های برجسته این مجموعه، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری محلی است. به‌عنوان مثال، حمام تاریخی پیر زرگر، بقعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیل و بازارهای پیر عبدالملک و مرکزی، از اماکنی هستند که در نزدیکی مجموعه قرار دارند.

مهمانپذیر حیات اردبیل دارای دو طبقه و ۲۴ اتاق است و تیمی از پرسنل حرفه‌ای و آموزش‌دیده در خدمت میهمانان محترم قرار دارند. همچنین، مجموعه با افتخار پذیرایی از شما میهمانان گرامی بوده و روی خدمات با کیفیت تمرکز می‌کند.

هتل شورابیل اردبیل یکی از مهمانپذیرهای اردبیل

هتل شورابیل یک هتل دو ستاره بسیار زیبا و آرام در منطقه گردشگری دریاچه شورابیل در اردبیل است. این هتل از بهترین مهمانپذیرهای اردبیل و دارای ۲۸ اتاق با ویژگی‌هایی مانند بالکنی مشرف به چشم انداز زیبا و طبیعت دور از هیاهوی شهری است.

هتل شورابیل یکی از بهترین هتل‌های اردبیل است و در سال ۱۳۸۰ ساخته شده است. اتاق‌های هتل دارای امکانات رفاهی مانند یخچال، تلویزیون LCD، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش هستند.

این امکانات حفظ نظافت و راحتی میهمانان هتل را فراهم می‌کنند و حسی مشابه اقامت در یک هتل سه ستاره را به آن‌ها القا می‌کنند. رستوران هتل شورابیل نیز در طبقه همکف قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فست فود را برای مهمانان خود سرو می‌کند.

هتل دریا یکی از مهمانپذیرهای اردبیل

هتل دریا واقع در خیابان شهید عطایی اردبیل قرار دارد. این هتل از بهترین مهمانپذیرهای اردبیل بوده، در سال ۱۳۷۵ ساخته شده، سه طبقه و به تعداد ۳۱ واحد اقامتی دارد.

از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل تا فرودگاه اردبیل ۳۹ دقیقه، تا ترمینال اردبیل ۱۳ دقیقه، تا نمایشگاه بین‌المللی اردبیل ۱۰ دقیقه، تا بقعه شیخ صفی‌الدین ۸ دقیقه، تا دریاچه شورابیل ۱۰ دقیقه، تا بازار مرکزی اردبیل ۴ دقیقه، تا پل هفت چشمه ۴ دقیقه، تا جمعه مسجد ۸ دقیقه، تا خانه تاریخی صادقی ۸ دقیقه، تا شهربازی اردبیل ۸ دقیقه، تا حمام پیر زرگر ۹ دقیقه و تا آبگرم سردابه ۴۰ دقیقه فاصله دارد.

اگرچه هتل دریا با سه ستاره کیفیت، یکی از بهترین هتل‌های اردبیل است، اما بررسی نظرات کاربران نشان می‌دهد که این هتل امکانات رفاهی مناسبی را به مسافران ارائه نمی‌دهد.

هتل سبلان یکی از مهمانپذیرهای اردبیل

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل‌های اردبیل با قیمت مناسب و دسترسی عالی، هتل سبلان اردبیل (هتل ساوالان) بهترین گزینه است. این هتل در سال ۱۳۷۳ احداث و در سال ۱۳۹۰ بازسازی شده است. ۲۸ اتاق هتل در طبقه دوم تا چهارم امکاناتی در حد هتل‌های سه ستاره دارند.

بین امکانات موجود در اتاق‌ها و واحدهای اقامتی این هتل، می‌توان به یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی اشاره کرد.

رستوران این هتل با ظرفیت ۲۵۰ نفر، لابی، کافی‌شاپ، کافی‌نت و لاندری از امکانات مختلفی به شمار می‌روند که خدمات این هتل را تکمیل می‌کنند.

در صورت تمایل به اقامت در هتل سبلان، لازم به ذکر است که پذیرش و آسانسور هتل در طبقه اول قرار دارد و برای دسترسی به آن جایگزین باید از ۳۰ پله بالا بروید. طبق نظرات مهمانان قبلی، هتل سبلان پارکینگ اختصاصی ندارد، اما پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل در دسترس است.

  • فاصله هتل سبلان تا فرودگاه اردبیل بدون ترافیک ۲۲ دقیقه
  • تا ترمینال اردبیل ۹ دقیقه
  • تا نمایشگاه بین‌المللی اردبیل ۱۵ دقیقه
  • تا دریاچه شورابیل ۱۵ دقیقه
  • تا پل هفت چشمه اردبیل ۴ دقیقه
  • تا جمعه مسجد ۳ دقیقه، تا حمام پیر زرگر ۵ دقیقه
  • تا آبگرم سردابه ۴۰ دقیقه

هتل نگین یکی از مهمانپذیرهای اردبیل

هتل دو ستاره و دو طبقه نگین اردبیل در سال ۱۳۷۴ بنیانگذاری شد. این هتل ۳۲ اتاق با امکاناتی مانند تلویزیون، آشپزخانه، حمام، یخچال، اسپلیت، سرویس ایرانی و فرنگی ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل با قیمت‌های مناسب برای مهمانان در دسترس قرار می‌گیرد.

در سال ۱۳۹۵، هتل نگین بازسازی شد تا امکانات بهتری را به مهمانان خود ارائه دهد و به عنوان یکی از بهترین هتل‌های اردبیل محسوب شود. نظرات مهمانان نیز نشان می‌دهد که اتاق‌ها تمیز و مرتب بوده و خدمات هتل مطابق با سطح دو ستاره است.

موقعیت مکانی این هتل در خیابان سی‌متری باعث می‌شود از آن برای گردشگران، مکانی عالی برای اقامت باشد. فاصله هتل نگین تا بقعه شیخ صفی حدود ۵۵۰ متر (۷ دقیقه پیاده روی)، تا خانه تاریخی صادقی حدود ۷۵۰ متر (۹ دقیقه پیاده روی)، تا بازار صفویه حدود ۸۵۰ متر (۱۱ دقیقه پیاده روی) و تا حمام پیر زرگر حدود یک کیلومتر (۱۳ دقیقه پیاده روی) است.

مهمانپذیر ایده آل اردبیل

در سال ۱۳۹۳، مهمانسرای سه ستاره ایده آل در نبش چهارراه پیر عبدالملک در مرکز جذاب شهر اردبیل افتتاح شد. این مهمانسرا شامل دو طبقه است و دارای ۱۲ اتاق با امکانات مدرن است.

مهمانپذیر ایده آل اردبیل از سالن صبحانه خوری با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه اول برخوردار است و به راحتی به مناطق تاریخی و دیدنی مانند بقعه شیخ صفی، موزه مردم شناسی، رستوران تاریخی شاه عباسی، دریاچه شورابیل، جنگل فندقلو و پل هفت چشمه دسترسی دارد.

همچنین، این مهمانسرا به بازار سرپوشیده شهر و اینترنت رایگان در لابی خود افتخار می‌کند و میهمانان خود را با استقبال ویژه در شهر اردبیل میزبانی می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله مهمانپذیرهای اردبیل معرفی شدند. هر چند که تعداد هتل‌ها و مهمانپذیرهای اردبیل بسیار زیاد است، اما خدمات و امکانات این هتل‌ها به اندازه مطلوبی برای یک شهری با تاریخ و فرهنگ گنجینه‌دار مانند اردبیل ارائه نمی‌شود. حتی اطلاعات در مورد این هتل‌ها و شرایط اقامت در اردبیل به سختی در دسترس است. بسیاری از هتل‌ها حتی وب‌سایتی برای معرفی و تبلیغ خدمات خود ندارند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین