پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:55 - 1401/01/23

هنگام رزرو اتاق‌ های هتل مارینا پارک کیش باید به چه نکاتی توجه داشت؟

کارگر آنلاین | هنگام رزرو اتاق‌ های هتل مارینا پارک کیش باید به چه نکاتی توجه داشت؟ آلت: بنای هتل مارینا پارک کیش همان‌طور که می‌دانید جزیره کیش یکی از زیباترین و توریستی‌ترین جزیره‌های ایران بوده که در میا...

همان‌طور که می‌دانید جزیره کیش یکی از زیباترین و توریستی‌ترین جزیره‌های ایران بوده که در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. این جزیره پر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی است؛ بنابراین چندان دور از انتظار نیست نیست که مسافران عاشق این جزیره باشند. در کیش اقامتگاه‌های فراوانی ساخته شده که یکی از دیگری جذاب‌تر و لوکس‌تر است. ازجمله خاص‌ترین هتل ‌های این جزیره می‌توان هتل مارینا پارک کیش را نام برد. هتل مارینا پارک با معماری خاص خود به صورت هتلی لنگرگاهی در مساحتی قریب به ۱۰ هکتار ساخته شده است. اتاق‌ های هتل مارینا پارک کیش بسیار متنوع بوده و این هتل دارای امکاناتی فوق‌العاده لاکچری است.

در این میان باید اشاره داشته باشیم که هتل مارینا جزو بهترین هتل ‌های کیش به حساب می‌آید که خود به تنهایی مانند یک جزیره تفریحی شناخته می‌شود. این هتل در نوار ساحلی جزیره کیش ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی است. اگر می‌خواهید واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک کیش را بهتر بشناسید و درباره امکانات داخلی‌اش بیشتر بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

  • آشنایی با هتل مارینا پارک کیش

 

  • چیزی که سبب محبوبیت هتل مارینا پارک کیش شده، وجود اسکله و ساحل اختصاصی داخل هتل است؛ همچنین هتل مارینا پارک دارای فضای سبز، باغی بزرگ و باصفا است. این هتل که در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسیده، دارای انواع درختان و گیاهان بومی و غیربومی است و از همین رو رزرو هتل مارینا پارک کیش یک ایده عالی برای گذراندن تعطیلات است. هتل ۵ ستاره مارینا پارک امکانات تفریحی و رفاهی خوبی دارد که نظیر آن سالن ماساژ، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، استخر و کافی شاپ ۲۴ ساعته است.
  • از همه این‌ها گذشته موقعیت جغرافیایی هتل مارینا پارک کیش بسیار عالی است. این هتل در نوار ساحلی شرقی کیش قرار گرفته و تا اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری جزیره مانند پارک ساحلی، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مروارید و مرجان فاصله اندکی دارد. اکثر مسافران در مورد رستوران ‌های هتل مارینا پارک کیش نظر مثبتی دارند؛ چراکه این رستوران‌ها غذاهای بسیار خوش‌طعم و باکیفیتی را ارائه می‌دهند و تنوع غذایی بالایی دارند. 

 

  • انواع واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک کیش

  • اگر تصاویر هتل مارینا پارک کیش را دیده باشید متوجه معماری جالب این هتل خواهید شد. هتلی که در ضلع‌های مختلف ساخته شده است. هر ضلع این هتل دارای دو طبقه بوده که در مجموع ۱۸۶ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد. این واحدهای اقامتی بسیار مدرن و زیبا بوده و دارای امکانات رفاهی مطلوب برای اقامت هستند.

اتاق‌ های دو تخته استاندارد هتل مارینا پارک کیش

  • یکی از انواع اتاق‌ های هتل مارینا پارک کیش اتاق‌ های دو تخته استاندارد نام دارند که به متراژ ۲۳ مترمربع بوده و قابلیت نفر اضافه ندارند. از امکانات داخلی این اتاق‌ها می‌توان به پرده خاموشی، مینی بار، مبلمان، میز تحریر، دستگاه چای ساز، سرویس فرنگی، دوش، یخچال، کتری برقی، شبکه فیلم داخلی، ماهواره خبری، تلویزیون ال سی دی، میز کار، آباژور، اینترنت بی‌سیم رایگان، دمپایی در حمام، سیستم اطفاء حریق و نمای محوطه اشاره نمود.

اتاق‌ های دو تخته توئین رو به پارک

  • این اتاق‌ها قابلیت ۱ نفر اضافه را دارند. برخی از امکانات داخلی این اتاق‌ها عبارتنداز: آباژور، پرده خاموشی، مبلمان، میز تحریر، یخچال، دستگاه چای ساز، اینترنت بی‌سیم، تلفن، کمد لباس، ماهواره خبری، تلویزیون، میز کار و غیره. متراژ اتاق‌‌های دو تخته دبل رو به پارک هتل مارینا ۳۵ مترمربع است.

اتاق دو تخته دبل رو به دریا

  • در میان اتاق‌ های هتل مارینا پارک کیش اتاق دو تخته دبل رو به دریا نیز محبوب شناخته شده است. این واحد اقامتی امکانات مطلوبی دارد که نظیر آن سرویس اضافه به صورت تخت تاشو، پرده خاموشی، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، اینترنت بی‌سیم، دستگاه چای ساز، کمد لباس، میز کار، شبکه فیلم داخلی، آباژور و غیره است.
  • سوئیت یک خوابه جونیور برای دو نفر

 

سوئیت جونیور فضای دلباز و بزرگی دارد و به ظرفیت ۲ نفر است. معمولاً این سوئیت‌ها چشم‌اندازی بی‌بدیل رو به دریا و یا پارک دارند و متراژ آن‌ها چیزی حدود ۶۴ مترمربع است. این سوئیت‌ها قابلیت نفر اضافه نداشته و برای زوج‌های جوان مناسب هستند. سوئیت جونیور دارای یک نشیمن و اتاق خواب است و امکانات مطلوبی دارد. از قلم نیفتد که سوئیت یک خوابه یکی از بهترین سوئیت های هتل مارینا پارک کیش است.

سوئیت دو خوابه جونیور برای ۴ نفر

  • این سوئیت نیز به متراژ ۶۴ مترمربع بوده و قابلیت نفر اضافه ندارد. سوئیت دو خوابه جونیور هتل مارینا پارک دارای دو تخت یک نفره و یک تخت دونفره است؛ همچنین این سوئیت دارای سالن نشیمن بوده و امکانات رفاهی آن شامل وان، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، تلفن، میز کار، محل نشستن، آباژور، سرویس فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، اینترنت بی‌سیم رایگان، شبکه فیلم داخلی، مبلمان، میز تحریر، مینی بار، دوش و غیره است.

سوئیت دو خوابه ویژه برای ۴ نفر

  • این سوئیت همان‌طور که از نامش پیدا است امکانات خاصی دارد. سوئیت دو خوابه ویژه به متراژ ۱۲۰ مترمربع بوده و قابلیت نفر اضافه ندارد. این سوئیت شیک و مدرن دارای یک سالن نشیمن و دو اتاق خواب است. در یکی از اتاق خواب‌ها یک تخت دو نفره و در دیگری دو تخت یک نفره قرار داده شده است. اکثراً سوئیت‌های دو خوابه ویژه رو به دریا بوده و امکانات ایده‌آلی برای اقامت دارند.

هتل مارینا پارک کیش را می‌توان یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های کشور دانست؛ ازاین‌رو اگر تمایل دارید با این هتل بیشتر آشنا شوید به مقاله " آشنایی با اتاق ‌های هتل مارینا پارک کیش" در وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

برگرفته شده از: iranhotelonline.com

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین