پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:00 - 1399/06/27

3 مرگ سینمایی عجیب

روز گذشته جسد «آلین هوآنگ» هنرپیشه معروف تایوانی در منزلش پیدا شد

کارگر آنلاین : روز گذشته جسد «آلین هوآنگ» هنرپیشه معروف تایوانی در منزلش پیدا شد.

آنطور که ورایتی نوشته، هوآنگ سومین سلبریتی آسیایی است که طی ۳ روز همگی در ۳۶ سالگی درگذشته‌اند. روز دوشنبه «اوه این هایه» هنرپیشه کره‌ای بر اثر خودکشی درگذشت و «آشینا سئی» هنرپیشه زن ژاپنی نیز ۱۴ سپتامبر با خودکشی درگذشت.

حالا خواننده، هنرپیشه و کارآفرین تایوانی «آلین هوآنگ» معروف به هوآنگ هنگ شنگ در ۳۶ سالگی درگذشته است، البته علت مرگ او هنوز مشخص نشده است. پلیس محلی تأیید کرد جسد هوآنگ صبح چهارشنبه (به وقت محلی) در خانه‌اش در منطقه «بیتو»ی تایپه پیدا شد اما علت مرگ هنوز مشخص نیست.

رسانه‌های محلی جزئیات متعددی را منتشر کرده‌اند که هنوز تأیید نشده‌ است.

به گزارش اپل دیلی تایوان، هوآنگ هنگام مرگ یک تیشرت بدون زیرپوش بر تن داشت و لکه‌های خون روی زمین پیدا شده است. «یونایتد دیلی نیوز» گزارش داد که جسد هوآنگ در راهروی بیرون از حمام، دراز کشیده روی زمین پیدا شده است. در این گزارش آمده است که وان پر از آب بود و تهویه هوا روشن بوده است. هیچ مواد مخدر، الکل یا علائم ورود اجباری یافت نشده است. تصاویر دوربین‌های امنیتی نشان می‌داد که هوآنگ ساعت 15/7 بعد از ظهر به خانه بازگشته بود. رسانه‌های محلی گفتند که او روز سه‌شنبه دیگر خانه را ترک نکرد. پدر هوآنگ حدود ساعت ۱۱ صبح به منزل می‌رسد و پسرش را که بی‌حرکت روی زمین افتاده، می‌بیند و سپس با پلیس تماس می‌گیرد.

منبع: روزنامه وطن‌امروز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین