پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:46 - 1399/07/01

برنامه عزاداری ۴ مداح سرشناس در شهادت ریحانةالحسین

امشب سه‌شنبه اول مهرماه مصادف با ۴ ماه صفر شب شهادت حضرت رقیه(س) محسوب می‌شود، هیأت‌های عزاداری با حضور مداحان سرشناس در این ایام به برگزاری مجالس عزاداری می‌پردازند.

کارگر آنلاین : امشب سه‌شنبه اول مهرماه مصادف با چهارم ماه صفر، شب شهادت حضرت رقیه (س) محسوب می‌شود. هیأت‌های عزاداری با حضور مداحان سرشناس در این ایام به برگزاری مجالس عزاداری می‌پردازند.

محمدرضا طاهری

این مداح اهل بیت (ع) به مناسب فرارسیدن شهادت حضرت رقیه (س) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) به روایتی مجلس عزاداری در هیأت آل یاسین خواهد داشت.

این مراسم به مدت سه‌شب از امشب اول مهرماه با پیش‌منبرخوانی سیدعلی سادات رضوی، سخنرانی مهدی توکلی و مرثیه‌خوانی محمدرضا طاهری، عبدالرضا طاهری، محسن عرب‌خالقی، حنیف طاهری و حسین طاهری بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه عالی شهید مطهری در میدان بهارستان برگزار خواهد شد.

سعید حدادیان

مجلس عزاداری شهادت دردانه سیدالشهدا (ع) نیز امشب سه‌شنبه اول مهرماه در هیأت رزمندگان غرب تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مرثیه‌خوانی سعید حدادیان و محمدحسین حدادیان در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

مهدیه امام حسن مجتبی (ع) در خیابان آزادی، بعد از بزرگراه یادگار امام (ره) واقع است.

مهدی سماواتی

مراسم عزاداری شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت رقیه (س) به مدت سه شب در حسینیه آیت‌الله حق شناس (ره) برگزار خواهد شد. در این مراسم محمدحسین پویانفر پیش‌منبرخوانی، آیت‌الله سیدمهدی میرباقری و حجت‌الاسلام حسینی قمی سخنرانی و مهدی سماواتی مرثیه‌خوانی خواهد کرد.

این مراسم از فردا چهارشنبه ۲ مهرماه به مدت ۳ روز از ساعت ۱۶ در مدسه سادات موسوی واقع در خیابان ۱۷ شهریور، پایین‌تر از میدان شهدا، ایستگاه ناصری، جنب ورزشگاه برگزار می‌شود.

عبدالرضا هلالی

این مداح اهل بیت (ع) از شب گذشته ۵ شب مجلس عزاداری خود را به مناسبت ایام شب‌های دهه اول ماه صفر در حسینیه کربلا برپا کرده است.

در این مراسم حجت‌الاسلام مصطفی کرمی سخنرانی، عبدالرضا هلالی، علی پورکاوه و مجید قاسمی مرثیه‌خوانی خواهند کرد. این مراسم از دوشنبه ۳۱ شهریورماه به مدت ۵ شب از ساعت ۲۱ در حسینیه کربلا واقع در بلوار شهید اندرزگو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین