پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:52 - 1399/07/02

کلاهبرداری با کارت بانکی همسر سابق

رئیس پلیس فتا استان ایلام از دستگیری عامل کلاهبرداری از شهروندان تحت عنوان تشکیل صندوق‌های سرمایه گذاری خبر داد و گفت : متهم با سوء استفاده از شماره حساب و کارت بانکی همسر سابق خود اقدام به ارتکاب جرم می کرد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ  علی جمالی  رئیس پلیس فتا ایلام در این خصوص گفت: در پی مراجعه برخی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت با موضوع کلاهبرداری از آنان تحت عنوان تشکیل صندوق‌های سرمایه گذاری پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و تحقیقات مقدماتی از شاکیان مشخص شد که شخص یا اشخاصی با تبلیغات جعلی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان مشارکت در تشکیل صندوق‌های سرمایه گذاری و اختصاص سودهای کلان ضمن ترغیب کاربران به مشارکت ؛ از این راه مبالغ بعضاً هنگفتی از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند.

سرهنگ علی جمالی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس متهم شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد و در برابر مستندات به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد، بیان داشت: متهم با سوء استفاده از شماره حساب و کارت بانکی همسر سابق خود از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

 رئیس پلیس فتا ایلام توصیه کرد: به آگهی‌ها و تبلیغات جعلی که در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان سرمایه گذاری با سود دهی بالا منتشر می شود توجه نکنید و قبل از هر اقدامی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و هویت انتشار دهندگان آگهی‌های تبلیغاتی را شناسایی کنید.

سرهنگ جمالی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین