پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:18 - 1399/07/03

ماموران قلابی در کرج مردم را سرکیسه می کردند

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان مامورنما با ۷۰ فقره اخاذی در این استان خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ  محمد نادربیگی روز پنجشنبه گفت: در پی چندین فقره سرقت به شیوه اخاذی با عنوان مامور پلیس توسط سرنشینان خودروهای مختلف در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستورکار تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات بیشتر پلیس  محرز شد که سارقان پس از متوقف کردن خودروهای مال باختگان، خود را  پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی و پس از بازرسی بدنی به بهانه این که به کارت بانکی آنها پول خرید و فروش مواد مخدر واریز شده کارت عابر آنها را به همراه رمز گرفته و بلافاصله متواری می شدند.

نادربیگی خاطرنشان کرد: سارقان پس از دریافت کارت های بانکی مال باختگان، بلافاصله وجوه آنها را خالی کرده و با آن، طلا و ارز خریداری می کردند.

وی گفت : با انجام اقدامات پلیسی همه سارقان شرکت کننده در سرقت را شناسایی کرده و با مراجعه به مخفیگاه شان، نامبردگان را حین استعمال مواد مخدر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی کارت عابر بانک و طلاجات کشف و متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هرگونه اخاذی و سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات ماموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۷۰ فقره سرقت به شیوه اخاذی با جعل عنوان مامور پلیس اقرار کردند.

وی گفت: همه مال باختگان پرونده شناسایی شده اند و پرونده سارقان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین