پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:05 - 1399/07/14

گروگان گیری مخوف پسر 8 ساله در خنج

فرمانده انتظامی استان فارس از رهایی گروگان 8 ساله و دستگیری گروگانگیر در شهرستان خنج خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سردار  رهام‌بخش حبیبی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی  پارسیان  استان هرمزگان با اخذ نیابت قضائی مبنی بر اینکه پسری 8 ساله در این شهرستان توسط راننده یک دستگاه سواری پراید ربوده شده و به  خنج منتقل شده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی خنج  به همراه ماموران اعزامی از شهرستان  پارسیان   با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، سواری پراید در حالی که در میدان مظلوم  در حال تردد بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه ماموران با ترفندهای خاص پلیسی، فرد ربوده شده را رها کردند، گفت: در این خصوص یک گروگانگیر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه گروگانگیر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه آدم ربایی را اختلاف حساب با پدر فرد ربوده شده عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پسر 8 ساله صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، تصریح کرد: اعضای خانواده فرد ربوده شده و شهروندان از اقدام به موقع پلیس قدردانی کردند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین