پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:22 - 1399/08/05

توزیع مرغ به نرخ دولتی در میادین میوه و تره بار

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران از توزیع مرغ گرم و منجمد به نرخ دولتی در میادین میوه و تره بار و همچنین در سطح شهر خبر داد.

 مهدی یوسف خانی با بیان اینکه قیمت آزاد مرغ در بازار به علت توزیع مرغ‌های تنظیم بازاری کاهش یافته است، گفت: قیمت مرغ گرم به نرخ دولتی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در هر کیلو و مرغ منجمد نیز هر کیلو ۱۵ هزار تومان برای مصرف کننده است.

وی گفت:، چون برخی عرضه کنندگان، مرغ‌های زنده را در بازار تهیه می‌کنند و این مرغ با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان به کشتارگاه‌ها عرضه می‌شود، بنابراین نرخ مرغ گرم در بازار هم بسیار بیشتر از نرخ مصوب و با قیمت ۲۴ هزار تومان برای کشتارگاه‌ها تمام می‌شود.

یوسف خانی افزود: مردم، به علت توزیع مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های سطح شهر، نیاز خود را برطرف کنند و این اقلام را از بازار آزاد به علت بالا بودن قیمت، تهیه نکنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با بیان اینکه مرغ گرم و منجمد تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار موجود است، گفت: در سطح شهر هم از امروز توزیع آن آغاز شده و در واحدهای صنفی خارج از میدان میوه و تره بار بهمن هم به صورت عمده به آن‌ها داده می‌شود تا با نرخ مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش برسانند.

وی افزود: مرغ گرم و منجمد به نرخ دولتی، روزانه به میزانی توزیع می‌شود که نرخ بازار آزاد آن شکسته شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران درباره تخم مرغ نیز گفت: تخم مرغ به نرخ مصوب در بازار رسیده است و هر کیلو ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان و شانه‌ای ۲۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

یوسف خانی افزود: عرضه کنندگان مرغ و تخم مرغ باید نرخ مصوب را رعایت کنند و قیمت بالاتر از آن گران فروشی است و مردم می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و موارد تخلف را اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: بولتن‌نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین