پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:55 - 1399/08/17

شرور عربده کش جنوب تهران زمینگیر شد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری فردی شرور که اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی با سلاح گرم و تخریب شیشه های یک واحد صنفی قهوه خانه و شیشه خودروها در حوالی محله یافت اباد تهران کرده بود خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزییات این خبر گفت: این فرد در هفته گذشته در حالتی غیرعادی ضمن عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح گرم، اقدام به ایجاد درگیری و تخریب یک قهوه خانه نموده وپس از ان نیز اقدام به شکستن شیشه و خسارت به خودرو هابا استفاده از شی نوک تیز کرده بود.

وی افزود: پس از اطلاع ماموران از وقوع این حادثه واعزام به محل مورد نظر، در تحقیقات دریافتند که متهم مورد نظرشیشه های یک واحد صنفی قهوه خانه و تعداد ۵ دستگاه خودرو را از ناحیه شیشه های جلو و بغل تخریب و بلافاصه از فرصت استفاده نموده وازمحل متواری شده است.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی، روز گذشته شانزدهم ابان ماه، مخفیگاه متهم در حوالی نازی اباد شناسایی و مأموران موفق شدند طی یک عملیات  پلیسی و در حالی که متهم اقدام به فرار نموده بود با شلیک چند تیر  هوائی وی را دستگیر کردند و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت،با اشاره به اینکه کارشناسان میزان خسارات وارده به واحد صنفی و خودروهای تخریب شده را حدود ۵۰۰ میلیون ریال براورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم ازارازل و اوباش سطح یک  ودارای سوابق شرارتی متعددی می باشد کهدر بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

وی بیان داشت: این فرد شرور پس از انجام تحقیقات تخصصی و اعتراف به ارتکاب جرم، با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق با قرار صادره روانه زندان شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین