پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:26 - 1399/09/12

تمدید محدودیتهای کرونایی در ۶۴ شهر

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم گفت: تهران بجز شهرستان پیشوا از وضع قرمز خارج شد.

به گزارش کارگر آنلاین، آقای رئیسی پس از پایان جلسه روسای کمیته های ستاد ملی مقابله با کرونا ، افزود: جلسه امروز روسای کمیته ها با حضور آقای روحانی رئیس جمهور برگزار شد و آخرین وضع روند بیماری کرونا در کشور توضیح داده شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: رئیس جمهور هم ضمن تقدیر از مردم ابراز امیدواری کردند این روند همچنان ادامه داشته باشد.

آقای رئیسی ادامه داد: از یکم آذر 160 شهر در ردیف هشدار 3 یا سطح شهر قرمز اعلام شده بود که امروز آخرین وضعیتی که بررسی شد در مجموع در کشور فقط 64 شهر در وضع قرمز، 278 شهر در وضع نارنجی و حدود 106 شهر هم در وضع زرد قرار گرفت.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: امروز اعلام می کنم شهرهایی که تغییر وضعیت دادند از شنبه اعمال محدودیت نخواهند داشت و شهرهایی که قرمز هستند را مجددا اسامی آنها را اعلام می کنم و این یک اعلام رسمی است.

وی در ادامه اسامی 64 شهری را که همچنان قرمز است را قرائت کرد و گفت: به مدت یک هفته دیگر باید محدودیت ها در این شهرها اعمال شود.

براساس این خبر شهرهای استانها که شامل محدودیت یک هفته ایی دیگر از روز شنبه آینده می شوند بدین شرح است : تکاب، چایپاره، شوط در آذربایجان غربی/ اردبیل، پارس آباد، مشکین شهر در استان اردبیل/ در اصفهان، اردستان، تیران، نایین، نطنز /در ایلام، آبدانان، چرداول / در تهران فقط شهر پیشوا / در استان چهارمحال و بختیاری ، سامان و کیار /در خراسان جنوبی شامل طبس / خراسان رضوی، خلیل آباد، قوچان، سبزوار و خود مشهد/در خراسان شمالی، اسفراین، بجنورد، مانع/در سیستان و بلوچستان زابل، زاهدان/در استان فارس جهرم، خرامه، خفر، داراب، سپیدان، شیراز، ایر و کارزین، کازرون، گراش، ممسنی، نی ریز/ در استان قزوین ، آبیک، البرز، بویین زهرا، تاکستان و قزوین /در کرمان راور، شهر بابک و نرماشیر/در کرمانشاه ،سنقر /استان کهکیلویه و بویراحمد شهر یاسوج/استان گلستان، آق قلا، بندرگز، بندرترکمن، علی آباد، کلاله، گرگان، گمیشان، گنبد کاووش و مراده تپه/ در گیلان آستارا، رشت، تالش /و در استان مازندران آمل، ساری، محمودآباد و گلوگاه و نور.

منبع: IRIB NEWS AGENCY | خبرگزاری صدا و سیما
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین