پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:45 - 1399/09/16

ورود دادستان به پرونده غرق شدن دختربچه زرندی در استخر کشاورزی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: مدیران و مسئولان محلی و شهرستانی که با قصور و ترک فعل و عدم رعایت مسایل فنی و حفاظتی باعث رخداد حادثه دردناک غرق دختر بچه ۵ ساله شده اند، باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل بلوچ زاده  در بازدید از محل وقوع این حادثه افزود: پس از دریافت خبر غرق شدن یک دختر بچه ۵ ساله در یکی از استخرهای روستایی در منطقه دشتخاک، دستور پلمب این استخر تا رفع مشکلات حفاظتی و ایمنی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه بررسی های اولیه بیانگر قصور و نقش عوامل انسانی و ترک فعل برخی از مسئولان در بروز این حادثه است، تاکید کرد: دادستانی زرند به منظور پیشگیری از تکرار این حوادث دردناک با قاطعیت و به فوریت به موضوع ورود پیدا کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب زرند با هشدار به تمامی مسئولانی که با سهل انگاری و ترک فعل در اینگونه  اتفاقات سهیم هستند، افزود: به تمامی مدیران شهرستان هشدار قاطع می دهم تا در اسرع وقت نسبت به  ایجاد حفاظ برای استخرها و حوضچه های مختلفی که در گوشه و کنار شهرستان وجود دارد، وارد عمل شده و با پرکردن گودال هایی که با جمع شدن آب خصوصاً در ایام بارندگی احتمال بروز حوادث را بالا می برد، از بروز حوادث احتمالی مشابه در آینده پیشگیری کنند.

بلوچ زاده با اعلام اینکه عواملی که به هر نوع و به هر میزانی که در فوت دختر ۵ ساله در یکی از استخرهای زرند نقش داشته اند، به زودی احضار و مورد مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت، از خانواده ها نیز خواست ضمن مراقبت  از کودکان از تکرار اینگونه حوادث تلخ  جلوگیری کنند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین