پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:09 - 1399/09/24

برگزاری مجازی مرحله نهایی جشنواره الحافظون

مرحله نهایی هشتمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون از صبح امروز، ۲۴ آذرماه به صورت مجازی آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

کارگر آنلاین |  پس از برگزاری مراحل مقدماتی هشتمین جشنواره تخصصی حفظ قرآن کریم بسیج تهران (جشنواره الحافظون) در هفته بسیج، نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی مشخص شد. بر همین‌ اساس مرحله نهایی این جشنواره از صبح امروز، ۲۴ آذرماه آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

در مرحله نهایی این مسابقات 408 نفر از راه‌یافتگان به مرحله نهایی طی دو روز و براساس زمان‌بندی اعلام شده در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم به رقابت می‌پردازند.

این مسابقات همه ساله با هدف فرهنگ‌سازی حفظ قرآن و شناسایی نخبگان حفظ قرآن بسیج تهران به همت سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) بسیج تهران بزرگ برگزار می‌شود.‌ هشتمین دوره به علت شرایط موجود به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این دوره شرکت کنندگان در مقاطع سنی هشت تا ۱۶ سال و بالای ۱۷ سال در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود. زمان‌ برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین