پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:55 - 1399/10/03

سارقان حرفه ای در البرز دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری یک سارق و ۲ مالخر اموال مسروقه با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ  محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از انبار و مراکز تجاری در مناطق شمالی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که سارق به صورت انفرادی در ساعات اول صبح به روش تخریب قفل وارد اماکن شده و اقدام به سرقت اموالی از قبیل موتور برق، دستگاه جوش، سنگ فرز، هیتر، ابزار آلات و ... می کند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت ردپای یکی از سارقان سابقه دار را در سرقت ها مشاهده کرده و پس از شناسایی مخفیگاه او در شهرستان شهریار استان تهران، با دریافت نیابت قضائی به آنجا مراجعه کرده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پایگاه یکم پلیس اگاهی استان البرز منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اقلام مسروقه کشف شد، ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته ابتدا متهم منکر انجام هرگونه سرقت شد اما با مشاهده مستندات کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در این رابطه، یادآور شد: کارشناسان ارزش اموالی که توسط این سارق حرفه ای به سرقت رفته را حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

 رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با اشاره به شناسایی همه مال باختگان این پرونده، خاطرنشان کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی و استفاده از نگهبان در طول شب، تا حد زیادی از وقوع سرقت اموال شهروندان پیشگیری خواهد کرد

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین