پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:00 - 1399/10/06

آدم ربایی ۶۰ میلیاردی در ونک

سرهنگ علی شاملو در تشریح این خبر اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع آدم ربایی و خفت گیری، در کلانتری ۱۴۵ ونک تشکیل و با دستور قضائی مبنی بر دستگیری متهمان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد.

به گزارش کارگر آنلاین، وی عنوان کرد: شاکی اظهار کرد، نیمه‌های شب سوم دی ماه من به همراه دوستم در منزلم در محدوده ونک در حال استراحت بودیم که ناگهان متوجه شدیم ۳ نفر که صورت خود را پوشانده بودند در داخل آپارتمان حضور دارند و بلافاصله با بستن چشمان من و دوستم به زور ما را سوار بر خودرویشان کردند. پس از چند ساعت رانندگی و پرسه زنی، من را مجبور کردند برگه ای را امضا کنم و با گرفتن گوشی‌هایمان در خیابانی ما را از خودرو به بیرون پرتاب و از محل گریختند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: شاکی در ادامه گفت، هنگام پیاده شدن از داخل خودرو دو تن از این افراد را که شباهت زیادی به دو شریکم در خرید ملکی در محدوده تهرانپارس داشتند، شناختم و با شناسایی محل رهایی، بلافاصله به کلانتری ونک مراجعه و اعلام شکایت کردیم.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با شناسایی هویت ۲ تن از متهمان، مخفیگاه آنان در محدوده تهرانپارس و مجیدیه جنوبی شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی پنجم دی ماه هر دو شریک شاکی به همراه متهم سوم پرونده در دو عملیات هماهنگ و مستقل دستگیر شدند.
سرهنگ شاملو اضافه کرد: شرکای شاکی در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی معترف و علت آن را اختلاف حساب مالی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال با شاکی اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح سرد و برگ سفید امضا شاکی، کشف شد، گفت: با تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین