پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:00 - 1399/10/07

دستگیری ۲ نفر از اعضای باند سارقان موتورسیکلت در پایتخت

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ تن از اعضای باند ۳ نفره سارقان موتورسیکلت و کشف ۵ فقره سرقت خبرداد.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی بیان داشت : با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده سرکلانتری چهارم، تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهرن بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و مشخص شد که تعدادی از سارقان حرفه ای با همکاری یکدیگر موتورسیکلت ها را سرقت و به مخفیگاهشان در حوالی شمس آباد انتقال می دهند.

وی عنوان کرد : با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه سارقان اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی یکی از سارقان را دستگیر و در بررسی از آن مکان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کنند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه متهم در بازجوئی های پلیسی به سرقت موتورسیکلت با همکاری  دو تن از همدستانش اعتراف کرد،  ابراز داشت : در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر با همین عناوین مجرمانه مدتی را در زندان بسر برده است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه یکی از سارقان دیگر نیز شناسایی و با دستگیری وی در مخفگیاهش متهم به ۵ فقره سرقت معترف شد.

سرهنگ مجیدی تصریح کرد: هر دو متهم با صدور قرار مناسب برای کشف سایر جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار این  پایگاه قرار دارند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین