پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:58 - 1399/10/10

سورپرایز برای فرزندان بازنشستگان کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز دومین مرحله وام ازدواج ۲۵ میلیون تومانی فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری تا عصر امروز (چهارشنبه) خبر داد.

کارگر آنلاین | معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز پرداخت وام ۲۰ میلیونی تومانی وام ازدواج فرزندان بازنشستگان خبر داد.

فتح الله شعبانی اظهار کرد: مشمولان دریافت یک هزار فقره تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری پس از قرعه کشی، اولویت بندی و راستی آزماییِ مدارک و اسناد ارسالی، مشخص شده‌اند و پرداخت تسهیلات به حساب این عزیزان از امروز (دوشنبه) آغاز و تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید.

شعبانی با بیان اینکه ثبت‌نام آنلاین این تسهیلات از طریق سایت صندوق بازنشستگی از سوم تا ۲۰ خردادماه انجام شد، گفت: این تسهیلات شامل فرزندانی می‌شد که تاریخ عقدنامه آن‌ها از اول فروردین ۹۸ تا پایان ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ باشد.

وی با اشاره به تأکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرای فصلی این تسهیلات، گفت: قرار شد پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران در چهار دوره و هر دوره برای یک هزار فقره اجرایی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: تسهیلات ۲۰ میلیون تومان و با اقساط ۶۰ ماهه (۵ ساله) بوده که به غیر از ثبت‌نام اینترنتی و تحویل مدارک به استان‌ها برای راستی آزمایی، هیچ گونه شرایط خاص و پیچیده‌ای برای دریافت مثل داشتن ضامن و اسناد بانکی و مالی ندارد که پس از تأیید نهایی، مبلغ وام به حساب شخص بازنشسته متقاضی و مشمول به تعداد تسهیلات در نظر گرفته شده، واریز خواهد شد.

شعبانی گقت: در این دوره، برای دریافت وام ازدواج فرزندان بیش از ۲۹ هزار نفر درخواست خود را ثبت کردند که از این میان و در گام نخست، با توجه به منابع در اختیار، حدود یک هزار نفر مشمول و واجد شرایط دریافت این تسهیلات شدند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین