پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:10 - 1399/10/15

آتش سوزی دو رستوران سنتی در بلوار کوهسار

۱۹ آلاچیق در دو تالار پذیرایی و رستوران سنتی در بلوار کوهسار در غرب تهران عصر دیروز دچار آتش سوزی شد و از بین رفت.

به دنبال اعلام خبر حادثه این آتش سوزی به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 15:55 عصر روز گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 74 و 94 به همراه خودروهای پشتیبان را به محل حادثه واقع در بلوارکوهسار به سمت سولقان، قبل از پل زرد اعزام کرد.

علیرضا وثوقی رئیس ایستگاه 74 سازمان آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه وقوع آتش سوزی در محل حادثه حضور پیدا کرده بود، در این مورد ابراز داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد تعداد 19 دستگاه آلاچیق متعلق به دو رستوران سنتی مجاور هم به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شده وکاملا شعله ور بودند.

وی افزود: درداخل این آلاچیق ها تعدادی سیلندر گاز مایع نیز وجود داشت که با شعله ور شدن این آلاچیق ها هرآن ممکن بود شعله های آتش به این سیلندرها سرایت کند.

وثوقی با اشاره به این که تمامی کارگران و افراد حاضر دراین رستوران ها محل را ترک کرده و از آتش سوزی دور شده بودند، اضافه کرد: آتش نشانان با استفاده از چندین رشته لوله آبرسان و خاموش کننده دستی به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و ضمن مهار سریع شعله های آتش، از گسترش آن به قسمت های دیگر این دو تالار پذیرایی جلوگیری کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: گروه دیگری از آتش نشانان نیز همزمان، عملیات جست وجوی محبوسین احتمالی را در هر دو تالارآغازکردند و گروهی دیگر نیز با استفاده از فن های مخصوص، مشغول تخلیه دود از داخل این تالارهای پذیرایی شدند.

وی در خاتمه اعلام کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و کارشناسان آتش نشانی نیز پس از خاموش شدن آتش سوزی به بررسی علت بروز این حادثه مشغول شدند

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین