پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:14 - 1395/02/18

از فردا و به مدت 2 روز صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه آموزشی بهبود عملکرد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در زنجان

مدیر روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کارگاه آموزشی بهبود عملکرد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی سراسر کشور، از فردا و به مدت دو روز در زنجان برگزار خواهد شد.

کارگرآنلاین: رسول احدی گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر کارگاه آموزشی بهبود عملکرد تشکل‎های کارگری و کارفرمایی سراسر کشور در زنجان و در محل هتل پیام برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که کارگاه به مدت دو روز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: هفده تن معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی مهمان ویژه این مراسم هستند.

مدیر روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه افتتاحیه این مراسم روز 19 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح برگزار می‌‎شود، تصریح کرد: سخنرانی، بیان مطالبات کارگران و کارفرمایان، برگزاری کارگاه آموزشی و ... از جمله برنامه‌های اجرایی در این همایش دو روزه است.

احدی با بیان اینکه همایش مذکور به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار می‌شود، گفت: بررسی موضوعاتی از قبیل تشکلات کارگری و کارفرمایی و موانع موجود در مسیر توسعه از جمله مباحثی است که در این تشکل بررسی خواهد شد.

به گزارش فارس، طبق آمار ارائه شده نرخ بیکاری در استان زنجان از 9.8 در سال 93 به 9.6 در سال گذشته رسیده است.

سال گذشته اقدامات خوبی در کاهش نرخ بیکاری انجام شد که کمیته توسعه بخش خدمات در این زمینه بوده و در همین راستا 200 شغل خدماتی شناسنامه‌دار احصا شده است.

همچنین برای تشویق جوانان به امر اشتغال سال گذشته 63 میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین