پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:40 - 1399/11/08

بازرس قلابی در مشکین دشت رسوا شد

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فردی که با جعل عنوان بازرس یکی از نهادهای حکومتی و ارائه کارت شناسایی جعلی قصد کلاهبرداری از شهروندان را داشت در مشکین دشت، شناسایی و دستگیر شد.

سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در کرج، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر این که فردی با جعل عنوان بازرس یکی از نهادهای حکومتی و ارائه کارت  شناسایی جعلی قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فردیس قرار گرفت.

این مقام مسؤول افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد که متهم به جرم جعل عنوان و کلاهبرداری تحت تعقیب مراجع قضائی و پلیس شهرستان کرج است و دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری است.

وی با بیان این که کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در منطقه مشکین دشت شناسایی کردند، اظهار کرد: در ادامه با زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهم، در یک فرصت مناسب نامبرده در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعداد زیادی مدارک دولتی جعلی از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: تحقیقات بر روی این کلاهبردار برای کشف جرائم وی ادامه دارد.

فیض جعفری در پایان به شهروندان توصیه کرد از اعتماد بی مورد به افرادی که خود را با بزرگ نمایی از مسؤولان دولتی و لشگری معرفی کرده و برای انجام کاری درخواست پول می‌کنند پرهیز کرده و در صورت مواجه با این افراد موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین