پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:49 - 1395/03/10

گلایه‌های مردمی از مسکن مهر

آخوندی باید استیضاح می‌شد

بسیاری از متقاضیان مسکن مهر از وضعیت این پروژه گلایه‌ و شکایت دارند.

کارگرآنلاین: سایت پارسینه چندی پیش گزارشی با تیتر "بررسی تاثیر منفی طرحی که قراربود بی خانمان ها را خانه دار کند/ مسکن مهر کم درآمدها را از پا در آورد" منتشر کرد.

این گزارش با واکنش هایی از سوی مردم بالاخص متقاضیان مسکن مهر مواجه شده که مشروح برخی از این انتقادها را در ادامه می خوانید.

ناشناس: دولتی ها لطفا مسکن مهر را سیاسی نکنند و تحویل مردم کم درآمد بدهند
 
ناشناس: یک سوال چرا آن موقع که پول مردم را می گرفتند از این حرفها نبود. چرا بعد از چهار سال این کارشناسان بفکر افتاده اند. ایا کمی دیر نشده واقعا اگر پولدارها بجای  این متقاضیان بودند چه کار میکردند. خواهشا به فکرمردم باشید .واقعا مردم تحت فشار هستند.
 
ناشناس: این حرفهای بیهوده چیست؟ مردم دارند به هر دری می زنند تا همین مسکن را بگیرند و برای همین مسکن فریاد میزنند.
دست بر دارید از این مطالب کنایه دار و جهت دارتان که آخر و عاقبت خوبی نخواهید داشت! اجازه بدهید مردم همین را بگیرند! به شما چه مربوط که پشت هم بد گوئی مسکن مهر را می کنید. اینکار دور از مردی و اخلاق و مروت و حلال خوری و حلال کاری است!
 
ناشناس: شما راه حل بهتری برای خونه دار شدن مردم کم درآمد دارید؟ پس بسم الله!
 
حسین آذر: خواهشا پول وامید قشر ضعیف جامعه رو هدر ندید با امروز و فردا کردن.ما جماعت ضعیف رو با بی تفاوتی له نکنید.یکمی به فکر باشید

ناشناس: مسکن مهر مشکلات و معایبی هم داشته... اما دولت یازدهم بهتره بجای اینکه فقط دنبال بدگویی از این طرح باشه، طرح مناسب تری ارایه بده...
 
ناشناس: آخوندی مسکن مهر را خراب کرد. وزارت مسکن دست خائنین افتاده است. مجلس نهم باید آخوندی را استیضاح می کرد.
 
ناشناس: همه دولتها از این طرحها داشتند. همین دولت روحانی طرح افزایش قیمت بنزین از 400 به 1000تومان را اجرا کرد.
طرح تحول سلامت یکی دیگر از طرح ها بود که سبب افزایش هزینه درمان مردم و افزایش بی رویه در آمد پزشکان جراح و بیمارستانها شد.
طرح حفظ سود بانکی که سبب میشود مردم 28 درصد بابت وام سود بدهند نیز از جمله دستاوردهای دولت روحانی محسوب می شود.
طرحهای انقباضی که سبب رکود شدید در جامعه شد هم از دیگر دستاوردهای دولت است.
افزایش قیمت خودرو و کاهش کیفیت که توسط وزیر صنایع به شدت حمایت می شود و اعطای وام برای خرید آن نیز قابل ذکر است. محصولات بنجل خودرو سازان را که دیگر نگو.
مشکل کشور ما این است  که هر کی برسر کار می آید  عملکرد قبلی را زیر سوال می برد. ولی به عملکرد خودش هیچ نگاهی نمیکند.
راستگو و صادق کسی هست که از عملکرد خودش انتقاد و سعی در رفع نقاط ضعف خودش کند وگرنه انتقاد کردن که خیلی راحت است.
معلومه که مسکن مهر بی برنامه و مشکل دار بود ولی مگر طرحهای فعلی با برنامه و بدون مشکل هستند ؟
 
متقاضی مسکن مهر پردیس: مسکن مهر مگرازوام وآورده متقاضیان ساخته نشده است؟یک عده ای هم این وسط پولهای مابدبخت بیچاره هارا بالامیکشند. همین است که ساخت وسازدرمسکن مهر تعطیله وروزبه روزما متقاضیان زیربار بدهی واجاره له شدیم. لطفا کمی انصاف داشته باشید وبنویسید این بدبختها بیشتراز60میلیون پول دادندطوری مینویسیدکه انگاری مسکن مهر رادولت رایگان می دهد.
 
متقاضی مسکن مهر پردیس: دیگر چه درست چه نادرست 90 درصد این طرح پیش رفته و دولت باید به قولی که داده عمل کند. چون این وظیفه مردم نبود که این طرح را از لحاظ اقتصادی بسنجند.

در حال حاضر هم ضرر و زیان دیرکرد بازپرداخت وام بانک مسکن و تورم ناشی از این طرح و خواب سرمایه هایشان را تنها این متقاضیان هستند که دارند میدهند.
 
رضوی:
کلا این دولت بنارابر فشاراوردن برمردم قرار داده درشهرما مسکن مهررا با هشتاد درصد پیشرفت کاری تحویل دادن حدود 20میلیون خرج دارد تا تکمیل بشود. خودم میشناسم مالکان مسکن مهر را که پول ندارند ازآن طرف 280000تومان باید قسط پرداخت کنند. اگه دولت احمدی نژادبود قطعااینطورنمیشد.
 
موسوی:
هر مشکلی بود و هر چی هست خیلی ها منتظرند. حرف رهبری در مورد تموم کردن مسکن مهر رو مسوولان فراموش نکنندبا تلاش هر کاری ممکن است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین